آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 3 آذر ماه 1393 = 24-11 2014

شکست مذاکرات؛ طرح جایگزین داریم: رفیق پوتین

ایسنا: یک مقام ارشد جمهوری اسلامی به خبرگزاری رویترز گفت: در صورت شکست مذاکرات در وین می‌توانیم همکاری‌های خود را با مسکو و پکن افزایش دهیم.

این مقام ارشد حکومت ایران که خواست نامش فاش نشود در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز، اظهار کرد: به طور قطع ما برای شکست مذاکرات طرحی جایگزین داریم.

وی گفت: من نمی‌توانم جزئیات بیشتری فاش کنم اما ما همیشه روابط خوبی با روسیه و چین داشته‌ایم. طبیعی است که اگر مذاکرات به شکست بیانجامد ما همکاری‌های خود با دوستانمان را افزایش می‌دهیم و فرصت‌های بیشتری را برای حضور آنها در بازار خوب ایران فراهم می‌کنیم.

این مقام ارشد حکومت ایران افزود: ما در بسیاری از مسائل شامل سوریه و عراق دیدگاه‌های مشترکی با روسیه و چین داریم.

بر اساس گزارش رویترز، چین یکی از بزرگترین خریداران نفت ایران محسوب می‌شود و روسیه نیز به فروش سلاح به رژیم ایران ادامه داده و در این کشور نیروگاه برق هسته‌ای ساخته است. بنابراین هر دو کشور می‌توانند در شورای امنیت سازمان ملل از رژیم ایران حمایت کنند.



بهرام November 24, 2014 12:27 PM

این مقام آگاه درست گفته ایران بازار خوبی برای چین وروسیه است تا در مقابل نفت ارزان وقاچاق ایران چوب بستنی - دست کلنگ - واجناس بنجول چینی به ایران وارد شود وروسیه نیروگاه سی پنج سال قراداد ببندد ملت ایران هم که بشکر خدا خواب تشریف دارند فقط بگذارند خانمها کمی روسری ها را عقب ببرند واقایان هم به عشق وحالشان برسند گور پدر میهن حالا سهم ما از دریای خزر میشود ۱۱% و سه جزیره در جنوبمان خواهد رفت ودریاچه رضائیه خشگ میشود وزاینده رود میشود خرابه اباد چه اهمیتی دارد ملتی که بیغیرت ونان بیغیرتی خورد حقش بیش از این نیست باید دخترانش فاحشه شود وجواننش معتاد و دزد وکلاهبردار باید پاسپورتش لیاقت اب دهان افسر ترکیه را پیدا کند و درحضور شوهرانشان پلیس فرودگاه دوبی دست در درون الت نتاسلی همسرانشان تحت عنوان بازرسی بدنی نمایندو بیطرفی یعنی چاپ حقایق

گزارش یا اعتراض به این نظر


Siamak Shoravi November 25, 2014 02:02 AM

با درود!
زبانزدی دیرینه میگوید حقیقت تلخ است سده هاست که ما ایرانیان بسته به افساردین، راهی را رفته ایم که اسلامِ انسان ستیز ازما خواسته و درراحتیِ تسلیم، چشم وگوش بسته، خود، خانواده، دیارومیهن را دو دسته به این دینِ چرک آلود سپرده وبدینگونه ازهربایستگی (وظیفه) رهائیده و روزها و شبها را درخوشیِ پنداری (خیالی) به سر برده ایم برای ما ایرانیان، آزادی ودموکراسی چمی (معنائی) نداشته وندارد وهیچگاه برای رسیدن به آنها تلاشی از خود نداشته وآنچه را که نیز بنامِ انقلاب و برای رسیدن به آزادی به آن بالیده ایم، جز کنش (عمل) به دستورجانیان اسلامی ای چون خمینی ودارودسته نبوده است پس دست تو بهرام گرامی را برای بی پروائی درگفتن راستی فشرده و آنهائی را که ازنوشته ات برآشفته میشوند به کاوش راستی وبکارگیری خِرد میخوانم
با درود، سیامک شوروی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: