آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 4 آذر ماه 1393 = 25-11 2014

افشای مذاکرات روحانی و خامنه ای و باقی ماجرا

دیگربان: گروهی از محافظه‌کاران خواستار برخورد قوه قضائیه با جواد کریمی قدوسی به خاطر افشای جزئیات مذاکرات حسن روحانی با علی خامنه‌ای درباره پرونده هسته‌ای شده‌اند.

کریمی قدوسی دو روز پیش در یک سخنرانی گفته روحانی با ارائه گزارش‌های «جهت‌دار» به خامنه‌ای درباره وضعیت وخیم اقتصادی٬ وی را برای موافقت با امضای توافق‌نامه‌ای جدید تحت فشار قرار داده است.

این نماینده مجلس افزوده روحانی از «خطوط قرمز» نظام عبور کرده و به خامنه‌ای گفته تعهدات کنونی غرب برای امضای یک توافق‌نامه جدید٬ کافی است.

کریمی قدوسی در بخش دیگری از سخنان خود به جریان روحانی٬ خاتمی و هاشمی رفسنجانی اشاره کرده و گفته آن‌ها می‌خواهند در مذاکرات هسته‌ای به رهبر «جام زهر» بدهند.

بازنشر این سخنان کریمی قدوسی با خشم گروهی از محافظه‌کاران تندرو مواجه شده و آن‌ها از قوه قضائیه خواسته‌اند با این نماینده مجلس به خاطر انتشار علنی برخی سخنان رهبر برخورد کند.

سایت «پارس نیوز» با انتشار یادداشتی در این زمینه نوشته نقل قول‌های نادرست و ناقص از رهبر هزینه‌های سنگینی برای نظام ایجاد می‌کند و کریمی قدوسی باید سخنان خود را ثابت کند.

گروه دیگری از فعالان محافظه‌کار در شبکه‌های اجتماعی هم به این سخنان کریمی قدوسی واکنش نشان داده و از این نماینده مجلس خواسته‌اند از انتشار مذاکرات محرمانه نظام خودداری کند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: