آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 4 آذر ماه 1393 = 25-11 2014

فیلم؛ خامنه ای کشور را به سمت فاجعه می برد

ایسنا: رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در دیدار علما، اندیشمندان و میهمانان شرکت کننده در «کنگره جهانی جریانهای تکفیری از دیدگاه علمای اسلامی»، با تأکید بر اینکه ملت ایران عاشق مبارزه با صهیونیستها هستند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران به لطف و فضل الهی اسیر محدودیت ها و اختلاف های مذهبی نشده است و همانگونه که به حزب الله شیعه در لبنان کمک می کند، به حماس و جهاد اسلامی و دیگر گروههای اهل سنت نیز کمک می کند و به این کمک ها ادامه خواهد داد.

حضرت آیت الله خامنه ای، مشکلات و ناکامی های دشمنان اسلام در منطقه بویژه در عراق، سوریه و لبنان را نیز یادآور شدند و گفتند: یک نمونه دیگر از ضعف دشمن، قضیه هسته ای جمهوری اسلامی است. آمریکا و کشورهای استعمارگر اروپایی دور هم جمع شدند تا جمهوری اسلامی ایران را در قضیه هسته ای به زانو درآورند اما نتوانستند و در آینده نیز نخواهند توانست.




www.youtube.com/watch?v=DurlhDAwC1o

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



sima November 25, 2014 03:37 PM

بله جناب خامنه ای این سخاوت های شما که از جیب خودت نیست،اینها حاصل یک عمر غارت اموال عمومی ملت ایران هست

گزارش یا اعتراض به این نظر


amir ershadi November 25, 2014 05:37 PM

خسته نباشید تازه بعد از نزدیک ۴ دهه متوجه شدید خمینی وخامنه ای ایران را به نابودی کشانده اند می بخشید دو هزاری شما شرمنده ام گفتم دو هزاری ۲ ملیون تومنی شما دیر افتاده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Leila November 25, 2014 06:57 PM

لعنت برتوکه آخرشایران را بر باد خواهی داد لعنت برتو

گزارش یا اعتراض به این نظر


GHASEM November 26, 2014 09:11 AM

از این رهبر مالیخولیای مگر انتظار دیگری میشود داشت یاد namaz و قطار افتادم که ایشان خودشو از اقطار به بیرون پرت کرد که نمازش را به خاند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: