آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 4 آذر ماه 1393 = 25-11 2014

بزرگترین مولد تروریسم دولتی و فرقه گرایی

دهها نفر ازعلمای بیگناه اهل سنت و هزاران جوان بیگناه سنی مذهب تنها و تنها به جرم اعتقادات مذهبی در زندانهای جمهوری اسلامی اسیر مرگ و زندگی اند.
***

بزرگترین مولد تروریسم دولتی و فرقه گرایی
و تلاش برای انحراف و فریب افکار عمومی جهانی

علی علوی

روز یکشنبه در شهر قم گنگره جهانی جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام توسط علمای حکومتی ایران و با حضور تعدادی از روحانیون وابسته و فریب خورده برخی کشورها آغاز بکار نمود تا پرده ای قطور باشد برای جلوگیری از تبلور حقیقت عملکرد حکومت جمهوری اسلامی ایران در زمینه فرقه گرایی , تروریسم دولتی ؛ ایجاد تقویت و هدایت دهها جریان تروریستی در سایر کشورهای جهان .تا مانعی باشد بر شفافیت یافتن افکار عمومی جهان و اگاهی انان از ماهیت مخوف حکومت جمهوری اسلامی و تزیینی بر چهره جمهوری اسلامی برای فریب افکار عمومی مسلمانان و جهانیان. از داعش و خطر انان در این کنفرانس گفته شد؛ اما گفته نشد که باعث و بانی ظهور داعش عملکرد جنایتکارانه سی و پنج ساله حکومت جمهوری اسلامی در جهان اسلام از ایجاد و تقویت دهها گروه تروریستی مخوف و زیر زمینی از جمله حزب الله لبنان گرفته تا کشتار بیش از 250 هزار نفر مردم بیگناه سوریه به دست مزدوران سپاه و حزب الله بوده است. جنایاتی که خشم جوانان اهل سنت را به جوشش دراورد و برای داعش فرصت ایجاد نمود. گفته نشد که چگونه سربریدن چند نفر توسط داعش تیتیر یک رسانه ها شد ولی کشتار و قتل عام مظلومانه دهها هزار کودک و پیر و جوان سوری به دست حزب الله لبنان و پاسداران ایران هرگز مورد مداقه قرار نگرفت.
و البته:

1-اولین نکته مهم برای مقابله با افراط گرایی در جهان اسلام ؛ مهار بزرگترین منبع افراط گرایی و فرقه گرایی یعنی حکومت جمهوری اسلامی است.

2-تا زمانیکه روحانیون حاکم بر ایران در اندیشه تشکیل حکومت جهانی ولی فقیه باشند و برای تحقق ان هر راهی از جمله فرقه گرایی , تروریسم و کشتار را مجاز بدانند و عمل کنند جهان اسلام روی ارامش نخواهد دید.

3-تا زمانیکه علمای جهان اسلام با وحدت و قوت توده های مسلمانان و افکار عمومی جهان را از خطرات اندیشه ها و عملیکرد جنایتکارانه جمهوری اسلامی آگاهی ندهند و با انان به مقابله عالمانه نپردازند تروریسم دولتی رو به گسترش با پشتیبانی حکومت جمهوری اسلامی و دلارهای نفتی و کمکهای تسلیحاتی ایران و با پوششهای مختلف با ظاهر سازی منافقانه,امت اسلامی را هدف قرار خواهد داد.

4-بی شک مهار فعالیتهای فرقه گرایانه و مداخله گرایانه جمهوری اسلامی در سایر ملل باعث اضمحلال علی معلولی جریانهای افراطی و حذف انان خواهد گردید.

5-بی شک اگر حکومت جمهوری اسلامی به همراه مزدوران حزب الله لبنان در سوریه مداخله نمی کرد و بیش از 250 هزار مسلمان مظلوم سوری را نمی کشت امروز مردم سوریه ارام و متحد دارای حکومت ملی و برامده از خواست شهروندانش بودند.

6-بی شک اگر حکومت جمهوری اسلامی در یمن مداخله نمی کرد و تروریستهای حوثی را ایجاد و تحریک و تقویت مالی و نظامی نمی کرد مردم یمن مانند صدها سال گذشته شیعه و سنی در کنار هم زندگی می کردند. مشکل یمن مداخلات جنایتکارانه جمهوری اسلامی است.

7-متاسفانه در داخل کشور ایران نیز , حقوق شهروندی و اولیه جمعیت 40 درصدی اهل سنت ایران از انان دریغ شده است. و حتی به اهل سنت اجازه ندارند تا نمازهای عید را برگزار کنند در کنار بیش از چهار هزار مسجد شیعی استان تهران به جمعیت چند ملیونی سنی استان تهران اجازه ساخت حتی یک مسجد و عیدگاه داده نشده است. دهها نفر ازعلمای بیگناه اهل سنت و هزاران جوان بیگناه سنی مذهب تنها و تنها به جرم اعتقادات مذهبی در زندانهای جمهوری اسلامی اسیر مرگ و زندگی اند. حکومت جمهوری اسلامی جوانان اهل سنت را بیگانه تلقی کرده و در سرزمین اباء و اجدادیشان از همه چیز محرومشان نموده است و ..

امید است علمای معزز جهان اسلام به این نکات نیم نگاهی داشته و درمان دردهای جهان اسلام را از ریشه یافته و درمان کنند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: