آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 7 آذر ماه 1393 = 28-11 2014

اعزام 10 هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان گور

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اعزام 10 هزار نفر از دانش‌آموزان مازندران به اردوی راهیان نور گفت: اعزام دانش‌آموزان تا 15 آذر ادامه دارد.

محمد شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با بیان اینکه طرح پرسش مهر امسال با محوریت آب و مجزا از مسابقات فرهنگی و هنری برگزار می‌شود، افزود: جلسه توجیهی برای طرح پرسش مهر در اردوگاه دانش‌آموزی بادله ساری برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری طرح مصباح الهدایه (امام‌شناسی) در مازندران، اظهار داشت: این طرح در سال تحصیلی 94 ـ 93 در ارتباط با شناخت جوانب مختلف زندگی امام حسن عسگری (ع) با انجام مسابقات مختلف در مازندران برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه امسال حدود 10 هزار نفر از دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور اعزام شدند، تصریح کرد: اعزام دانش‌آموزان تا 15 آذر ادامه دارد و قرار است 13 هزار دانش‌آموز استان به اردوی راهیان نور اعزام شوند.

شعبانی یادآور شد: 10 هزار دانش‌آموز مازندرانی نیز اسفندماه به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به حضور ملکی مشاور وزیر در امور همکاری حوزه و آموزش و پرورش 17 آذر در مازندران، بیان کرد: قرار است همایش بزرگ امامان جماعت در مدارس با حضور 500 نفر از روحانیون در مازندران برگزار شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: قرار است برای نخستین‌بار جشنواره توانمندی‌های فرهنگی و پرورشی اسفند در مازندران برگزار شود که در این جشنواره توانمندی‌ها و فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی شهرستان‌ها و مناطق استان رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به کسب موفقیت‌های فراوان دانش‌آموزان در مسابقات فرهنگی، قرآنی و هنری در طول سال، گفت: امسال در مراسم تجلیل از نخبگان پرورشی و فرهنگی فرصتی فراهم شد تا از آنان نیز تجلیل شود.

شعبانی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی سامانه فعالیت‌های پرورشی یکی از برنامه‌های محوری در حوزه معاونت پرورشی آموزش و پرورش مازندران است که این سامانه سبب ارتباط مربیان و دانش‌آموزان با یکدیگر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 46 کانون فرهنگی و تربیتی و چهار اردوگاه در مازندران فعال است، گفت: احیا و به‌کارگیری تمامی امکانات با هدف اعتلای پرورشی و فرهنگی دانش‌آموزان را مدنظر داریم.



amir ershadi November 29, 2014 12:13 AM

کی بود کی بود من نبودم ! دلار ۷ تومان حا لا ۴۰۰۰ تومان حجاب ازاد اکنون گشت اغا و بسیج واسید اردوی تابستانی رامسر
حا لا زنده راهی گور من باور دارم امان زمان که ارزانی خودشان
قاسم الجبارین یعنی الله تازی هم وارد ایران شود هیچ کدام قادر نیستد ایران را بدوران ابر مرد ازاده محمد رضا شاه پهلوی برسا نند روانش شاد مرگ وراهی گور شدن ارزانی من که گفتم مرگ بر شاه تو که نگفتی؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: