آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 23 آذر ماه 1393 = 14-12 2014

اهداف رژیم ایران از نمایش کربلا در "اربعین"

رادیو فرانسه: مراسم "اربعین" امسال به دلیل گسترش نفوذ داعش در عراق از رنگ و معنای سیاسی بیشتری نسبت به گذشته برخوردار بوده است. بسیاری از ایرانیان که در این مراسم شرکت جسته اند، گفته اند که به دستور رهبر جمهوری اسلامی به کربلا آمده اند.

اربعین، ابزار جنگ نرم جمهوری اسلامی
شعله ور کردن آتش فرقه گرایی و تلاشی برای قدرت نمایی

یکی از فعالین از تهران

واقعه تاریخی کربلا که نشات گرفته از رقابت درون خانواده ای پیامبر اسلام و نتیجه طراحی ها و سیاست های اختلاف افکنانه دشمنان حکومت نوپای اسلامی در قرون اولیه تاریخ اسلام بود چند سالی است که تبدیل به ابزار مناسبی برای جنگ نرم جمهوری اسلامی بر علیه مسلمانان و اثرگذاری بر افکار عمومی و رسانه ای جهانی و قدرت نمایی حکومت ولایت فقیه گردیده است. و خود اتش بیار معرکه فرقه گرایی در خاورمیانه شده و تلاشی برای مرعوب کردن افکار عمومی جهانی و قدرتهای جهانی و باج گیری از انان از سوی جمهوری اسلامی شده است .

نمایش جمعیت عمومی که به یمن میلیاردها تومان پول نفتی ایران و تلاش شبانه روزی بسیج و سپاه برای سازماندهی و اعزام اعضای بسیج و توده های خاکستری جامعه ایرانی و اعزام انان به رزمایش سیاسی مذهبی ولی فقیه تحت عنوان اربعین شده است و سوء استفاده از حرکت سنتی مردم عراق در این روز . و البته برای حکومت عراق هم که در تلاش برای تقویت و نهادینه کردن سلطه شیعیان بر عراقی ها اعم از کردها و سنی هاست این نمایش اهمیت فراوانی داشته و همگرایی با اهداف سیاسی جمهوری اسلامی را برای انان جذاب تر می کند . و اما :

1-دشمنان اهداف حسین ع بهره برداران قیام حسین - بدون شک حتی اگر به سطحی ترین وجه به این نمایش سیاسی مذهبی نگاه کنیم می بینیم که برگزار کنددگان این نمایش مخالفان صد درصدی اهداف قیام حسین ع هستند. حسین ع هدفش را مقابله با سوء استفاده حکومت وقت از مبانی دینی در حکمرانی اعلام کرده بود در حالیکه برگزار کنندگان این مراسم در تمام وجوه حکمرانی داخلیشان , تروریسم زایی و کشتار و سرکوب مردم کشورهایشان و کشتار مردم سایر کشورها از جمله کشتار بیش از 260 هزار نفر مردم بیگناه سوریه را با بهانه های واهی مذهبی از جمله دفاع از حرم زینب و ... توجیه کرده و می کنند.

2-نفت و اربعین ,تقویت سلطه بر ایران – حکومت جمهوری اسلامی در راستای تقویت سلطه داخلی خود بر کشور و منابع کشور ایران اقدام به ساماندهی و تجهیز سپاه و بسیج برای سرکوب و مرعوب ساختن مردم ایران نموده است و اینک نیز با استفاده از این نیروها و هزینه کردن میلیاردها تومان پول نفتی اقدام به اعزام بیش از یک میلیون مفتخور و اوباش اجتماعی و بسیجی به این نمایش سیاسی مذهبی نموده است . تا مردم ایران را مرعوب این امر نماید و زمینه هر گونه بروز مخالفت در داخل ایران را از بین ببرد و البته اقایان الدعوه نیز با پول نفتی در عراق به همین نحو.

3-فرقه گرایی – دمیدن در اختلافات درون حکومتی و خانواده ای پیامبر اسلام توسط حکومت جمهوری اسلامی است که منجر به افراط گرایی در جهان اسلام از پیدایش مزدوران حزب الله لبنان و سپاه قدس تا تندروهای القاعده گردیده است. برگزاری این نمایش سیاسی مذهبی نیز در این راستاست. اقدامی که به ضرر امنیت خاورمیانه و جهان بوده و تنها سود برنده ان حکومت جمهوری اسلامی است که در رویای حکومت جهانی ولی فقیه سیر می کند .

4-فریب قدرتها و جامعه جهانی – حکومت جمهوری اسلامی از جمله از برگزاری این نمایش سیاسی مذهبی در صدد است تا قدرتها و جامعه جهانی را فریب داده و در مسئله مسلمانان توجه انان را از واقعیتها دور کرده و با این نمایش به سوی خودش جلب کند و بقول بزرگانش تبلیغ شیعه گری جهانی کند و از ان بعنوان ابزاری برای قدرت نمایی کاذب در منطقه و جهان بهره برد و جامعه جهانی را مرعوب کند و باج بگیرد و به اهدافش برسد.

5-تلاش نرم برای سلطه بر سرزمین عراق – از جمله اهداف دیگری جمهوری اسلامی این است که در این برهه تاریخی که در اثر اشتباهات فاحش ایالات متحده امریکا ,عراق از سلطه حکومت ملی رها شده است ان را به شعبه سوم حکومت ولی فقیه در منطقه بعد از لبنان تبدیل کند همانطوری که در این کشور توانست با ایجاد و تقویت و تجهیز گروه شبه نظامی حزب الله حکومت لبنان را از هم بپاشاند در صدد است تا در عراق نیز با این جنگ نرم سیاسی مذهبی اربعین اقلیت تندروی شیعه را بر سرنوشت عراق مسلط و زمینه رشد و تقویت دولت ملی عراق را از بین ببرد و سلطه ای بی رقیب در عراق بیابد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: