آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 24 آذر ماه 1393 = 15-12 2014

سخنان عراقچی پس از مذاکره با مقام آمریکايی

صداوسیمای رژیم: رییس هیات مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی پس از پایان گفتگوهای دوجانبه با مقامات آمریکایی گفت: شش ساعت و نیم گفتگو کردیم.

عباس عراقچی با اشاره به اینکه در موقعیتی نیستیم که مذاکرات را قضاوت کنیم گفت: فضای جلسات فضای خوبی است اما در اینکه به راه حل برسیم هنوز فاصله وجود دارد.

این در حالیست که محافل سیاسی و رسانه‌ای غرب می‌گویند اختلافات لاینحل در مذاکرات هسته‌ای نه تنها لاینحل مانده، بلکه عمیق‌تر هم شده‌اند.

به گزارش سایت حکومتی "افکارنیوز"، یک محقق مؤسسه بروکینگز در واشنگتن گفته: این گفت‌وگوها فقط به این دلیل که ما آنها را تمدید می‌کنیم، به ناگهان آسان‌تر نمی‌شود در واقع برعکس، مجموعه‌ای از عوامل بویژه عوامل منطقه ای در کنار هم قرار گرفتند تا مسئله‌ای که پیش از این هم لاینحل بود را پیچیده‌تر کند.

از سوی دیگر روزنامه لس‌آنجلس تایمز در یادداشتی نوشت: مذاکره‌کنندگان هسته‌ای امیدوار بودند که رژیم ایران در جلسات پایانی گفت‌وگوها در ماه گذشته در عمان و وین امتیازاتی را واگذار کند، ولی چنین نشد.

این روزنامه نوشت: هنگامی که تازه‌ترین دور از مذاکرات پایان یافت، اختلافات بر سر چندین مسئله کلیدی باقی ماند. بسیاری از مقام‌های غربی نگران آنند که چشم‌انداز رسیدن به توافق، با شکست مذاکرات در ماه گذشته کمرنگ شده است.




خاتم الأنبياء December 15, 2014 11:16 PM

تنها رآه نجات جمهوري اسلامي وً رسيدن به توافق كامل اينست كه غرب مطمئن شود اخوندان هرگز به بمب انمي دست پيدا نميكنند و كشورهاي منطقه از جمله إسرائيل بهيچ صورت وًهيچً وقت در خطر نيستند تا اين مهم انجامً نگردد نتيجه اي گرفتهً نميشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: