آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 24 آذر ماه 1393 = 15-12 2014

حمله سپاه پاسداران به جناح روحانی و رفسنجانی

مشاور فرهنگی فرمانده سپاه پاسداران از فعال شدن دوباره جریانی برای پایان دادن به «حکومت دینی»٬ «ولایت فقیه» و «دشمنی» میان جمهوری اسلامی و آمریکا خبر داده است.

به گزارش دیگربان، پاسدار محمدحسین صفارهرندی نامی از این جریان نبرده٬ اما محتوا و روح کلی سخنان وی نشان می‌دهد که منظورش از این جریان حسن روحانی٬ اکبر هاشمی رفسنجانی و گروهی از اصلاح‌طلبان هستند.

وی گفته عده‌ای در این جریان معتقدند «ردای» ولایت فقیه تنها برای روح‌الله خمینی دوخته شده و عده‌ای دیگر هم می‌گویند شاید علی خامنه‌ای آخرین «ولی فقیه» در ایران باشد.

مشاور فرهنگی فرمانده سپاه افزوده که آنها در حال حاضر جرات ندارند بگویند حکومت دینی «بس» است و منظور خود را در قالب حمله به سپاه٬ نهاد‌های زیر‌نظر رهبر وشورای نگهبان بیان می‌کنند.

صفارهرندی اضافه کرده اعضای این جریان همچنان «تظاهر» می‌کنند به نظام وفادار هستند و تا زمانی که به رهبر اظهار «ارادت» می‌کنند باید این «ارادت» آنها را پذیرفت٬ اما در عین حال مراقب بود.

سردبیر سابق روزنامه کیهان در بخش دیگری از سخنان خود به «سخت» و «آزاردهنده» بودن تحریم‌ها اشاره کرده و افزوده باید راهی پیدا کرد تا {دولت حسن روحانی} به فکر «سازش» و «عقب‌نشینی» نباشد.

صفارهرندی بر ضرورت اجرای «اقتصاد مقاومتی» در برابر تحریم‌‌ها اشاره کرده و اظهار کرده پس از «قدرت‌نمایی» ایران در عراق و سوریه٬ روسیه و چین پیشنهاد‌های راهبردی به تهران داده‌اند.

به گفته وی پکن و مسکو به مقام‌های جمهوری اسلامی درباره شکستن قواعد تحریم‌ها و انجام برخی راهبرد‌های مشترک پیشنهاد‌هایی داده‌اند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: