آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 25 آذر ماه 1393 = 16-12 2014

خیلی از واکنش های جامعه را نمی شود حدس زد

واکنش فرمانده ناجا به تشییع پاشایی: خیلی از واکنش های جامعه را نمی شود حدس زد/ پیش بینی از فتنه 88

نسیم آنلاین: فرمانده ناجا گفت: ناجا از شش ماه قبل فتنه ۸۸ را پیش بینی کرده بود. فرمانده ناجا با اشاره به فوت یک هنرمند و حضور مردم در خیابان‌ها گفت: امروز خیلی جاها واکنش جامعه را نمی‌شود حدس زد ولی باید نشانه‌ها را گرفت و سخت‌ترین سناریوها را نوشت؛ حال ممکن است وضعیت راحت‌تر از آنچه باشد که فکر می‌کردیم.

سردار اسماعیل احمدی مقدم در مراسم تجلیل از برترین‌های حوزه پژوهش دانشگاه علوم با بیان اینکه حفظ موقعیت برتر، ایجاد مزیت رقابتی و حضور در باشگاه قدرت جهانی، تراز نظام ماست، گفت: دانشگاه امین ۴۳۰ عضو هیأت علمی و ۱۹۰۰ عضو همکار از سایر دانشگاه‌ها دارد و ایران در منطقه تنها کشوری است که به دانش بومی دست یافته است.

او در ادامه با بیان اینکه ارتباط ما با جامعه بین الملل باید تقویت شود، گفت: امروز چیزهای زیادی برای عرضه به دنیا داریم و سیاست نظام ما کمک به مستضعفین است و خیلی‌ها تمایل به همکاری با ما دارند.

سردار احمدی مقدم از تقدیم قانون استخدامی جدید ناجا به صورت لایحه به مجلس خبر داد و گفت: امروز با افزایش جذابیت ناجاشاهدیم برای هر رشته ای متقاضی داریم.

او ادامه داد: پلیس باید در خدمت نظام عدالت و در حمایت از جامعه باشد نه سرکوب جامعه. در ایران احتمال چنین چیزی نیست چرا که به برکت ولایت فقیه تارپود نظام و مردم و ملت یکی است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه برخی می‌گویند ما پیروان خط امامیم ولی نه تنها پیرو این خط نیوده بلکه ضد امام به شمار می‌روند، گفت: امام حکیم الهی است و در گذر زمان گفته‌های الهی قدیمی نمی‌شود و مبارزه با فساد و احصای حقوق مردم کهنگی ندارد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: