آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 26 آذر ماه 1393 = 17-12 2014

خالی بندی ها و دروغ های شاخدار خاتم الانبیا

صداوسیمای رژیم: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اشاره به توانمندی های علمی و اجرایی این قرارگاه، از تنگ شدن عرصه برای شرکت های خارجی خبر داد.

سرتیپ پاسدار عبداللهی در برنامه گفتگوی ویژه خبری سه شنبه شب شبکه دوسیما، با اشاره به این که در طول دوران تحریم نه عقب نشینی و نه توقف کرده ایم خاطر نشان کرد: باید به راه خود ادامه دهیم چرا که سختی سبب خودکفا شدن می شود.

وی تصریح کرد: تحریم تاثیر داشته است اما ما تسلیم نخواهیم شد و با وجود تحریم توانسته ایم تجهیزات مورد نیاز پالایشگاه ها را تامین کنیم.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا با اشاره به اینکه در ساخت پالایشگاه ها از تجهیزات داخلی استفاده کرده ایم گفت: از هجمه های دشمن ابایی نداریم و هرگز عقب نشینی نخواهیم کرد زیرا تحریم های دشمنان تاثیری ندارد.

وی با بیان این که ما در خدمات مهندسی نیازی به خارجی ها نداریم و تجهیزات قرارگاه در خاورمیانه بی بدیل است افزود: در مهندسی حرف اول را می زنیم به طوری که می توانیم طرح های صنعتی عمرانی را حتی در خارج از کشور انجام دهیم.

عبداللهی گفت: توانسته ایم لایروب های غول پیکر، دکل های حفاری و لوله گذارهای بسیار قوی را بسازیم.



میترا فراهانی December 17, 2014 08:59 AM

لبته چونکه شرکتها تابع اتحادیه ها اروپائی ویا امریکاخود به دلیل تحریم قرار دادبا ایران نمی بندند واما درمورد گرانی وموفقیت شما آخوندها ، راست میگی از آنجا که همه چیز برای شمامفتی است درد گران بودن را ملتفت نیستتید دروغ که حناق نیست که کلوی شمارا بگیرد وببرد حرف مفت هم که باد هوا است ففط جیره خوارانتان باور مند تان هستند وبس

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: