آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 27 آذر ماه 1393 = 18-12 2014

پسر جان! ‌ندیدی روزی را که "آقا" جر خورد

نماینده ولی فقیه در گیلان در واکنش به سخنان علی مطهری در مجلس گفت: پسر جان! ‌ندیدی در ایام فتنه برای کوبیدن جمهوری اسلامی چه کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی عصر چهارشنبه در گردهمایی همگرایی اصولگرایان گیلان در مصلای امام خمینی (ره)، به پیروی بعضی از افراد در تحقق خواسته بیگانگان اشاره کرد و یادآور شد: استادزاده‌ای که برداشتن حصر از برخی از افراد در مجلس شورای اسلامی را مطرح کرد، نشان‌دهنده بی‌بصیرتی او است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به علی مطهری متذکر شد: «پسر جان سن یا عقل تو اجازه نمی‌دهد و ندیدی در ایام فتنه چه کردند و تمام رسانه‌های خارجی بسیج شده بودند تا راهپیمایی و سخنرانی آنها را برای کوبیدن جمهوری اسلامی نشان دهند».

وی با بیان اینکه آیا ایام فتنه را ندیدی و اکنون پیشنهاد می‌کنی حصر از آنها برداشته شود، خاطرنشان کرد: شیطان‌ها اطراف خانه سران فتنه جمع شدند و این موضوع سبب شده بود عده‌ای روز عاشورا در خیابان‌ها رقص کنند و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سر دهند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه در ایام فتنه پای خواص خاص لغزید، اظهار کرد: دشمن ایجاد وحدت در جامعه را نمی‌خواهد. به همین دلیل امام (ره) قبل از ارتحال در جلسه‌ای به آیت‌الله رسولی محلاتی فرمود؛ اگر هاشمی (رفسنجانی) و مقام معظم رهبری (خامنه ای) در کنار همدیگر باشند برای انقلاب احساس خطر نمی‌کنم.

فیلمی از اعتراضات سال 88: روزی که آقا جر خورد




www.youtube.com/watch?v=ASwUCmvMSdI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



mitra farahani December 18, 2014 12:33 PM

ما چقدر افت زده داشتیم ونمیدانستیم تازه گی هرروز یکی جدید رو میشه اینطور که پیش میره ممکنه تمام مردم یک طوری آفت زده بشن هرروز هم با یک دستورالعمل جدید انگاری مسابقه دو ماراتنه که میخوان از قافله عقب نیفتند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: