آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 29 آذر ماه 1393 = 20-12 2014

نگرانی رژیم بشار اسد از کاهش درآمد نفتی رژیم

خبرگزاری رویترز با انتشار گزارشی می نویسد رژیم سوریه که بقای خود را در شرایط کنونی به تداوم حمایتهای رژیم ایران وابسته می داند، از افت قیمت نفت و تضعیف وضعیت اقتصادی جمهوری اسلامی به عنوان مهم ترین متحد استراتژیک شان در منطقه نگران شده است.

به گزارش سایت عصر ایران، رویترز به نقل از یک مقام سوری در دمشق که نمی خواهد نامش فاش شود، می نویسد: اگر حمایت رژیم ایران نبود ما نمی توانستیم دوام بیاوریم. تداوم حمایت رژیم ایران از ما بسیار مهم و حیاتی است. در مقابل این حمایت ، ما طی این مدت به جمهوری اسلامی بیش از گذشته وابسته شده ایم.


رژیم ایران در باتلاق سوریه گیر افتاده

سایت رسمی اداره سیاسی سپاه پاسداران با انتشار یادداشتی هدف از سفر اخیر مقام‌های سوری به ایران را دریافت کمک‌های اقتصادی اعلام کرده و نوشته امنیت جمهوری اسلامی در پرداخت هزینه برای حفظ نظام سوریه است.

به گزارش دیگربان، در این یادداشت اعلام شده که مقام‌های سوری در یک سال گذشته با سفر‌های متعدد به ایران از مقام‌های جمهوری اسلامی درخواست کمک در زمینه صنعت٬ نفت٬ برق و بهداشت کرده‌اند.

آن‌طور که در این سایت وابسته به سپاه پاسداران آمده «امنیت» جمهوری اسلامی با وجود تحریم‌های بین‌المللی پرداخت «هزینه» برای حفظ بشار اسد است.

این سایت هشدار داده چنانچه جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته‌ای دست از این حمایت بردارد، در آینده مجبور است هزینه‌های به مراتب بیشتری بپردازد.



Dariush December 19, 2014 02:52 PM

اسد: پس گفته بودید کمک مالی‌ می‌کنید! آقا: "تقیه کردم پسرم!" و پرونده ایشان را به حضرت عباس حواله داد

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو December 19, 2014 03:03 PM

در واقع سپاه پاسداران سپاه دزدان و آدمکشان این ها شرف ندارند
اما فراموش نکنند هزینه اینهمه خیانت را فرزندانشان پرداخت میکنند
سپاه پاسداران چنان قبر عمیقی برای اسلام کند که نسل این نفرت در جهان به چا لش کشیده شد و به زودی قران به عنوان محرک جنایات قتل عام جز کتانهای اهریمنی بوده و داشتن ان جرم قا نونی میباشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: