آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 29 آذر ماه 1393 = 20-12 2014

نوری زاد: تو در زندان بودی و رهبر پای منقل!

محمد نوری زاد

پنج سال زندان، پنج سال تریاک!

عماد بهاور روز پنجشنبه بعد از تحمل پنج سال زندان آزاد شد. من با وی در زندان همبند بوده ام. جوانی است پاک. پاک دست. پاک فکر، که اکنون مواجه است با پنج سال عمرِ رفته. پنج سال جوانیِ تلف شده. پنج سال عاطفه یِ خراش خورده. عماد است و پنج سال نابسامانی و پنج سال اضطراب و پنج سال آشفتگی. از آنسوی اما من نمایندگانی را می شناسم که متخصصِ کم و کیف تریاک اند. طعم تریاک. جنس تریاک. نسل تریاک. نماینده اند. نماینده ی رهبری. با ریش. بی ریش. با عمامه. بی عمامه. یک زمانی من پیشنهاد داده بودم که: همگی برویم تست اعتیاد. از آیت الله تا دیگران. از مردم تا نمایندگانِ رهبری در هر کجا. مثلاً در کیهان. نمی دانم چرا هیچ استقبالی نشد ازش.

می گویم: جنس تریاک تأثیر فراوانی در جنس سخن دارد. باور ندارید؟ این هم سخنی از یک آیت الله خیلی دانه درشت به اسم موسوی بجنوردی که افاضه فرموده اند: بهاییان، شهروند نیستند که حقوقی داشته باشند.

ای عماد عزیز، در این پنج سالی که تو در زندان بودی، جماعتی از نمایندگان تا توانستند تریاک کشیدند بی واهمه. حتی قاضیانی که ابتدا تو را به ده سال زندان محکوم کردند و اکنون بعد از بازنگری به دو سال اصلاح و کوتاهش کرده اند. یعنی به قول مادرت: تو اکنون سه سال از این نظام طلب داری. سه سال زندان طلب داری. سه سال زندان. سه سال. بگذریم.

راستی اگر گفتی ریسمان این تریاکی ها به کجاها بند است؟ مباد برادران را از قلم بیندازی؟! ایکاش یکی پیدا می شد و طرح تست اعتیادِ پیشنهادیِ ما را جدی می گرفت. و این که: ای عماد عزیز، مباد سخن مرا در این مقال، به کیفوریِ تریاک محدود کنی. رشته های کیفوری به جاهای باریک و دور و دراز می انجامند. به این فکر کن.



ستاربهشتی .زندانی سیاسی را آزادکنید December 20, 2014 05:02 AM

آقای نوری زاد هر چه از واقعیت بنویسی کم نوشتی اگر یک بمب اتم در این مملکت انداخته بودند این همه خسارت وارد نمی کرد چی بهتر از این آدم های بی فکر همه جا خراب کن و جاده صاف کن و بریز بپاش این رژیم ضد بشری ؟؟؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mahtab December 20, 2014 11:13 AM

جناب نوریزاد عزیز دورود بر شما، شما هر چه از این ناکسان بی آبرو بگید و افشایشان کنید کم است اینها تازیان عمامه دارند که ۳۶ سال است مملکت و مردم رو به خاک و خون کشوندن و دارو ندار این سرزمین را درو کردن و هستی این کشور رو بباد دادن، این بیشرافان مملکت را بی ویرانه تبدیل کردن ولی هر چه زودتر باید متعهد شویم و این کثیفان بیشرم را بی زباله دان تاریخ بریزیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو December 20, 2014 11:37 AM

تو در زندان بودی و اگه گفتی بقیه که در زندون نبودن کجا بودن؟ چند ده میلیون گرفتار در راه بندان ها بی خیالی و بی غیرتی و یک چند میلیون دیگه شون هم گرفتاردرثبت نام یارانه گیری و یا ثبت نام برای پاسدارچی شدن و اون یک دونه رهبرنازنین داعش شیعه هم که داری طفلگ با اون چلاقی بدنی و مغزیش تونسته پای منقل تریاک چنباتمه بزنه و دردریائی از دود تریاک احساس ضد ایرانی بودنش رو تقویت کنه جناب گله مند داخل زندون شکایت نکن وگلگی هم نکن واگر در اون زمون آزاد بودی یک پراید مسافرکش باهات تصادف کرده واز اون به بعد بدن مبارکتون درداخل چهاردیواری قبر به طرف آسمان کشور داعش شیعه جیمی کارتری زده نگاه میکرد! پس دود تریاک خوبی هائی هم داره !

گزارش یا اعتراض به این نظر


masoudm December 20, 2014 03:20 PM

با ارادتی که به شما نوری زاده عزیز دارم فقط جواب این سوال را بدی ممنون میشم چرا هیچ از اهل بیت رفسنجانی که نقش اصلی را در بر کشیدن این ارازل و اوباش داشته نمینویسید از فساد تا ترور تا بی خانمان کردن مردم این خانواده محترم که حالا مثل آفتاب پرست رنگ عوض کردن نقش داشتن و یا نکند باز شما هم به مارهای خوش خط خال دخیل بستین یا مصلحتی دیگر در کار است که ما نباید بدانیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


هلو December 20, 2014 04:30 PM

آقای نوزی زاد،برای کمترازیک لغت درنامه شما آرشها بالای چوبه داررفتند واینجاست که سوال پیش میاید که آیا شما ازخامنه ای مدرکی درجای گرم ونرمی نگهداشته اید که صدایش نمیتواند دربیاید یا اینکه این نمایشی باهمدستی اوست برای سرگرم کردن ما که شما باین راحتی رژیم را بلجن بکشید وآب ازآب تکان نخورد وما بتوانیم به شجاعت شما مرحبا بگوییم۰ شما هنوزبه نوشتن ادامه میدهید، باعقل درست جوردرنمیاید۰چرا شما که میدانید در ایران وخارج اینهمه مرید دارید آنها را با برنامه دقیق به خیابان نمیکشید۰ماخوانندگان این سایت باید به جای تحسین ازشما بخواهیم دست به کاراساسی بزنید تا شجاعتتان بهدرنرود۰تا کی شما بنویسید وما بخوانیم؟اعلام اعتصاب عمومی کنید،ازهمه بخواهید از تاریخ بخصوصی تا اطلاع ثانوی با ذخیره آذوقه کافی درامان درخانه بمانند ورژیم را به آرامی فلج کنند۰

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: