آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 30 آذر ماه 1393 = 21-12 2014

هیچ حکمی نمی‌تواند جایگزین اعدام شود

دیگربان: محمدرضا حبیبی٬ رئیس دادگستری استان یزد با دفاع از صدور حکم اعدام برای قاچاقچیان مواد مخدر گفته هیچ حکمی نمی‌تواند جایگزین اعدام برای این مجرمان باشد.

آقای حبیبی خطاب به منتقدان اعدام قاچاقچیان مواد مخدر در ایران گفته اگر برخورد قاطع و اعدام‌ها نباشد مواد مخدر به سهولت توزیع شده و جوانان را نابود می‌کند.

به گفته وی برخوردهای قاطع و اعدام‌ها، سبب کاهش مواد مخدر و کنترل شدید آن می‌شود.

اظهارات این مقام قضایی در شرایطی ایراد شده که مقام‌های ارشد قوه قضائیه از بررسی طرحی در این قوه خبر داده‌اند که در صورت تصویب نهایی منجر به کاهش آمار اعدام قاچاقچیان مواد مخدر خواهد شد.

از جزئیات این طرح اطلاعات زیادی در دست نیست٬ اما در دو هفته اخیر بحث‌های مختلفی درباره این موضوع شده است.



شوکران December 21, 2014 08:59 AM

با سلام این اقا به کشتار عادت کرده سی سال است اعدام میکنید نتیجه چه شد مردم رو به شیشه / کراک/ شیره تریاک / تریاک / رو اورده اند اقا اگر موفق شده بودید حالا شاهد وجود مواد مخدر در دبستانها نبودیم نه تنها این مورد بلکه خانواده های که از هردو طرف بی سرپرست شده اند به هر حال فرزندان این انسانها هم برای گذران زندگی مجبور به همان کار میشوند بجای اعدام کار برای این مردم بدبخت فراهم کنید دیگر دلیلی برای خرید و فروش مواد نیست نمیدانم چه کسی این سخن را گفت که اگر اتفاقی برای نظام روخ دهد دشمن اصلاح طلب و اصول گرا را نمیشناسد همه ما رفتنی هستیم مردم اینقدر تنفر دارند که آتش زیر خاکستر هستند چه با شما بکنند این مردم وسلام

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: