آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 30 آذر ماه 1393 = 21-12 2014

جزئیات دیدار لاریجانی و بشار اسد در دمشق

یک روزنامه سوری با اشاره به سفر امروز رئیس مجلس شورای اسلامی به دمشق، جزئیات این سفر دو روزه را منتشر کرد.

مهر: روزنامه سوری الوطن امروز در گزارشی نوشت: "علی لاریجانی" رئیس مجلس ایران امروز در سفری دو روزه برای دیدار با مقامات ارشد سوری وارد دمشق می شود.

این روزنامه به نقل از منابع دیپلماتیک نوشت: علی لاریجانی امروز صبح طی یک پرواز اختصاصی وارد دمشق می شود و در مراسم استقبال از وی "محمد جهاد اللحام" رئیس مجلس سوریه حضور خواهد داشت. پس از آن لاریجانی به دیدار "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه در کاخ ریاست جمهوری می رود.

بنابراین گزارش، دیدار با رئیس مجلس سوریه و برگزاری کنفرانس خبری از جمله دیگر برنامه روز نخست سفر علی لاریجانی به دمشق است.

این روزنامه سوری در ادامه به نقل از منابع آگاه نوشت: سفر لاریجانی به دمشق که پس از آن به بیروت و بغداد نیز خواهد رفت بر موضوع هماهنگی تلاشها در راستای مبارزه با تروریسم به ویژه گروههایی نظیر داعش و جبهه النصره تمرکز دارد.

الوطن همچنین رایزنی های هفته اخیر میان مقامات ارشد سوریه، ایران و عراق را در همین راستا توصیف کرده است.



حقیقتگو December 21, 2014 02:04 PM

بله بله آخوندهای داعش شیعه جیمی کارتری هر روز و هر ساعت دارن پول نفت ایران رو به لطف میلیونها همیشه نعشه و بیداره خواب آلود که در دریائی از بی خیالی و بی غیرتی روزانه شناورند و از زجر کشیدن های آخوندی لذت می برند با حمایت داعش دوستان و داعش پرستان می تونه موجود شبه آدمی مانند لاریجانی قاتل و دزد با خیالت راحت با چمدان های مملو از میلیونها دلار و یورو پول نفت ایران نشینان وارد دمشق بشه همه اون پول های با ارزش رو درجیب ده ها و صدها مفت خورهم نژادهاش بریزه! خوش بحال و سعادت و آینده جماعتی که خودشون رو آدم های زاده شده درایران می دونن و ادعای مردم بودن دارند و خیلی هاشون از این جماعت مردمی هم بابت هزار تومان تفاوت قیمت درهزینه حمل مسافر با فحاشی کردن های ممتد به راننده مسافرکش و یا راننده اتوبوس گلاویزمیشن و باچاقو هم بهشون حمله می کنن!

گزارش یا اعتراض به این نظر


مسعودی December 21, 2014 05:56 PM

ای لاریجانی دزد زمین خوار یادمان نمی رود وقتی خانواده ات از نجف به ایران مهاجرت کردند نان شب هم نداشتید با پول نذر و صدقه شب را به روز می رساندید الان داری حق مردم نگون بخت ایران را در حلقوم مردم سوریه لبنان و غزه می ریزی ای حرام خواران غرق در فساد و ظلم و جنایت صبر کنید همین عربها نقشه ای برایتان ریخته اند که حتی میلیاردها دلار هم رشوه و باج بدهید باز هم راه نجات و گریزی برایتان وجود ندارد با نفت 40 دلاری و دلار 3800 تومنی فاتحه شما خوانده است و مثل برف ذوب خواهید شد فقط کمی صبر کنید تا روسیه علیل و ذلیل بشه آنوقت بطور حتم نسل آخوندهای کثافت نجس مثل نسل دایناسورها برای همیشه از روی کره زمین منقرض خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: