آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 1 دی ماه 1393 = 22-12 2014

ادعای اوباما درباره برنامه هسته ای رژیم ایران

"باراک اوباما" رئیس‌جمهور آمریکا در گفتگو با شبکه سی ان ان با اشاره به تداوم روند مذاکرات هسته ای با رژیم ایران گفت: واشنگتن در طول مدت برگزاری دوره های مختلف مذاکره با تهران توانسته پیشرفت برنامه هسته ای آنها را متوقف کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اوباما دعی شد که این رویداد در مدت یک دهه از اختلاف نظرهای هسته ای با رژیم ایران بی سابقه بوده است.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین گفت: این امری است که سازمان ملل و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هم آن را تائید کرده اند.

از سوی دیگر دستیار سابق معاون وزیر خارجه آمریکا مدعی شد اوباما نگران واکنش رژیم ایران به کاهش تحریم‌هاست.

جان لیمبرت که هنگام اشغال سفارت آمریکا در تهران فعالیت می کرد، در مصاحبه با ایرنا گفته است: هنوز فضای بی‌اعتمادی در روابط رژیم ایران و آمریکا از میان نرفته و اوباما نگران آن است که در صورت اقدام به لغو برخی از تحریم‌ها آیا با پاسخ رضایت‌بخشی از طرف تهران روبرو خواهد شد تا بتواند از آن طریق دهان مخالفان خود را ببندد.

وی گفت: اوباما قادر است با استفاده از اختیارات ریاست‌جمهوری خود برخی از این تحریم‌ها را لغو کند اما نکته این جا است که آیا چنین اقدامی واکنش و پاسخ رضایت‌بخشی را برای آمریکا در برخواهد داشت؟

اظهارات لیمبرت در حالی است که دولت آمریکا رأسا در طول یک ساله پس از توافق ژنو و برخلاف این توافق، ۱۰۰ مورد تحریم جدید علیه جمهوری اسلامی اعمال کرد. در حقیقت دولت اوباما با توهم اینکه تحریم‌ها رژیم ایران را در موضع انفعال قرار داده، کمترین رغبتی برای کاهش تحریم‌ها ندارد.



پیشگو December 22, 2014 07:55 AM

کاخ سفید و آقای اوباما انقدر نگوید ایران حکومت چپاول گران ربطی به ملت ما ندارد آنها بیشتر از تعدادی دزد نیستند شما هم از آنها لذت میبرد در کل دنیا بهتر است مامورانش از ایران خارج کند دیدید در دانشگاه چه به سر حسین چاخان
آمد (شریعتمداری )بد بخت از ترس خودشو خراب کرد اینها ایرانی نیستند قاتل
و جانی هستند و به زودی در چنگال مردم افتاده و همه به یاد صدام ،قدافی
میفتند


گزارش یا اعتراض به این نظر


امیر December 22, 2014 10:01 AM

خود حاج حسین اوباما هم میدونه تحریمها و اثرات آن توهم نیست کاملن بوی قیام فقرا رو میشه تو جامعه حس کرد مردم اتقدر وام گرفته اند دیگه نه میتوانند وام بگیرند یا بهشون نمیدن و یا نمیتونند اقساط رو بپردازند چند تا از همسایه ها وآشناها که مستاجرند برای گذران زندگی مجبور به فروختن ماشینهای مدل پایین خود شده اند که آن هم چندان ارزشی ندارد نتیجه رعیت حساب کردن مردم آخر بدی دارد بقول سخنرانان دانشگاه در روزهای گذشته ۱۰ نفر رفته اند توی یک اتاق و برای ۷۰ میلیون نفر تصمیم گرفته اند و اقدام به قمار هسته ای کرده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa December 22, 2014 12:54 PM

سئوال اینجاست ؟
ایا بازی موش وگربه ونشست های میز گرد اتمی در این مدت حدود ۱۲ سال واقعا بچه دستاورد قاطعی امریکا رسید؟
ایا تحریم ها تاکنون درمورد ایران تاثیرگذاربوده است ؟
رئیس جمهور بزدلی که هراس از برداشتن تحریم ها و عکس العمل رژیم ج ا باشد قابل پذیرش هست ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: