آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 18 دی ماه 1393 = 08-01 2015

طعم سیب های نوفل لوشاتو در شارلی ابدو

از فیس بوک: فرانسه اولاند در حال چشیدن طعم سیب های درختی است که در سال 1979 در نوفل لوشاتو غرس کرد: همان زمان که به بهانه دفاع از دموکراسی جادوگری 1400 ساله بر آمده از غارهای دقیانوس جهل و جنایت را پذیرا شد و جهان بینی نفرت دینی را به رایگان در گلخانه چپ های اروپا پروراند و با پرواز اختصاصی از گلخانه اروپایی اش به تهران فرستاد تا سیب های مرگ را به جهان صادر کند و امروز محصولات درجه یک این پرورده خودش را با وحشت مزه کرد....جهان پایان تعطیلات روزهای آغازین سال 2015 را با بهت از کشتار کاریکاتوریست های اروپایی آغاز کرد.... آنچه دیدی از نتایج سحر است باش تا صبح دولتش بدمد.



Dariush January 8, 2015 03:08 PM

سهم مردم ایران در بوجود آوردن یکی‌ از وحشی‌ترین رژیم‌ها بعد از هیتلر چیست؟ این مردم فرانسه و این و آن کشور بودند که میلیونی راه پیمایی میکردند و خمینی می‌خواستند؟! حقیقت اینست که اگر مردم (که خواب نیستند) بیدار شوند، باید بهای آزادی را بپردازند که خواهان آن نیستند، پس در همان لجن اسلامی خود ساخته دستو پا بزنید و این و آن را سرزنش کنید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


masoud January 8, 2015 08:18 PM

وقتی شاهپور بختیار را به دستور این آدم خور های حاکم بر ایران سلاخی میکنند و دولت فرانسه دو دستی قاتل را با سلام و صلوات تحویل آخوندها میده وقتی در لبنان باج میدن وقتی در اتریش قاتلین قاسملو را توی سینی طلای تحویل میدن و در آلمان قاتلین شرفکندی و یا در سویس قاصدان مرگ دکتر رجوی را به قتل میرسانند دست به آن شاهکار میزنه و همه ای این دولتها خود را به خواب زدند نتیجه میشه همین چرا که فکر میکنند که این ویروس دامنگیر خودشون نمیشه باشد که این جنایت اخیر این دولتهارا بیدار کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: