آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 5 بهمن ماه 1393 = 25-01 2015

عراق؛ این سوءقصدها هشداری به سلیمانی است؟

طی هفته های اخیر دستکم دو تن از همکاران نزدیک پاسدار قاسم سلیمانی، سرکرده نیروی قدس سپاه پاسداران که در سازماندهی شبه نظامیان شیعه عراقی نقش مهمی داشتند، از جانب تک تیراندازهای ناشناس در عراق هدف گلوله قرار گرفته و کشته شدند. روز شنبه نیر پاسدار هادی عامری، سرکرده سازمان بدر هدف سوقصد قرار گرفت.

عکس: قاسم سلیمانی در کنار هادی عامری (چپ)

صداو سیمای رژیم: به گفته یک مسئول بلندپایه ارتش عراق، رئیس سازمان بدر در این کشور از سوء قصد جان سالم به در برد.

هادی العامری رئیس سازمان بدر و نماینده مجلس عراق روز شنبه به همراه یک مسئول بلندپایه ارتش عراق، از سوء قصد در شمال شهر المقدادیه در یکصد کیلومتری شمال شرق بغداد جان سالم به در برد. این حادثه زمانی رخ داد که یک بمب حین عبور کاروان حامل وی منفجر شد.

درهمین ارتباط سرلشکر ستاد عبدالامیر الزیدی فرمانده عملیات دجله در گفتگو با خبرنگاران با تایید این خبر گفت: در جریان بازدید از عملیات پاکسازی منطقه المقدادیه که به دست نیروهای ارتش عراق و نیروهای داوطلب مردمی (پاسداران و شبه نظامیان شیعه عراقی) صورت می گیرد، یک بمب سر راه کاروان خودروها منفجر شد و سه تن از نیروهای همراه زخمی شدند.

این در حالیست که حضور پررنگ پاسدار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس (شاخه برون‌مرزی) سپاه پاسداران در مناطق جنگی عراق و تصاویر کم‌ سابقه‌ای که از او منتشر شده، بارها در ماه‌های اخیر خبرساز شده است.




پیشگو January 25, 2015 03:42 AM

این پاسدارسلمانی سعادت شهادت در خاک ایران را ندارد امیدوارم که در سوریه و عراق نصیبش شود در حقیقت این بد بخت ابزار آقا مجتبی است اینها که شهید میشوند همش در راه علی رهبر است نه الله، لول

گزارش یا اعتراض به این نظر


مریم January 25, 2015 04:48 PM

حیف از راحت مردن برای این مادون حیوان آدم کش! این جانورباید زنده بماند بهترین مجازات برای این لاشخور یا حبس ابد و هر روز صدها بار مردن است!البته مجازات دیگری هم وجود دارد : استفاده از این جانور برای مین روبی در مناطق جنگ زده ایران! زنده این اراذل و اوباش که جز خسارت برای ما ایرانیها سودی نداشت لااقل لاشه آنها به دردی بخورد همینطور پاسدارها و بسیجی ها و آخوندها و دزدهای موتلفه بازاری بهترین مجازاتشان همین است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: