آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 5 بهمن ماه 1393 = 25-01 2015

مطهری: زدن کف‌گرگی به برخی (جنتی) لازم است

دیگربان: علی مطهری در پاسخ به نامه یک نماینده محافظه‌کار مجلس نوشته براساس آیه ۱۵ سوره «قصص»٬ زدن «کف‌کرگی» به کسانی که می‌خواهند «خفقان» ایجاد کنند گاهی لازم است.

ابراهیم آقامحمدی٬ نماینده محافظه‌کار مجلس هفته گذشته در نامه‌ای انتقادی خطاب به مطهری از وی خواسته بود توضیح دهد در کجای قرآن مجوز زدن «کف‌کرگی» صادر شده است.

آقای آقامحمدی این درخواست را در پی بروز تنش در ۲۱ دی ماه امسال میان گروهی از نمایندگان با علی مطهری در صحن علنی مجلس مطرح کرده است.

مطهری در این روز بار دیگر حصر موسوی و کروبی را غیرقانونی خواند که با حمله گروهی از نمایندگان نطق وی ناتمام ماند.

چند روز بعد بخش‌های بریده شده‌ای از این تنش در برخی سایت‌های محافظه‌کاران منتشر شد که نشان می‌داد مطهری در حال زدن «کف‌گرگی» به برخی نمایندگان مهاجم است.

مطهری در دفاع از این اقدام خود به آیه‌ای از قرآن استناد کرده و گفته در این آیه مجوز زدن «کف‌گرگی» وجود دارد.



عباس January 25, 2015 12:20 PM

اکنون خوب است که مخالفان این حرف را نمی زنند و کسی این را می گوید که با مزدوران کسی کف گرگی می زند که با خود او یعنی رهبر هر ماه یک بار هم دیدار دارد اکنون نه تنها مردم بلکه سران جمهوری اسلامی هم با این طایفه های یوخاری‌ باش و اشاقه‌ باش که در جامعه خفقان آورده اند مشکل اساسی پیدا کرده اند در همه شهرهای ایران افراد این طایفه ها به عنوان نماینده گان مجلس انتخاب می شوند جنتی هم می گوید که اینها با تقلب وارد مجلس می شوند ولی خودش کس دیگری را دارای صلاحیت نمی داند و هر ساله افراد همین طایفه ها را وارد مجلس می کند شاید این آقای جنتی هم بعد از قرن ها دچار بیماری آلزایمر شده است در ضمن آقای احمدی نژاد و رحیمی هم از همین طایفه اشاقه باش هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: