آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 5 بهمن ماه 1393 = 25-01 2015

بازشدن پای نوه خمینی به دعوای رفسنجانی و رهبر

عضو مجلس خبرگان رهبری بی‌آنکه نامی از حسن خمینی و اکبر هاشمی رفسنجانی ببرد٬ نسبت به آغاز فعالیت آنها برای تغییر ترکیب مجلس خبرگان رهبری هشدار داد.

علی اسلامی گفته در شرایط حاضر عده‌ای {هاشمی رفسنجانی} به دنبال مطرح کردن برخی افراد {حسن خمینی} هستند تا از طریق آنها بتوانند به اهداف مدنظر خود در مجلس خبرگان برسند.

وی افزوده این عده دنبال تشکیل شورای رهبری هستند تا شخص مدنظر خود را تعیین کنند و تا به امروز اقداماتی برای عملیاتی کردن نظر خود داشته اند.

اسلامی اضافه کرده این افراد بنا دارند با ایجاد فضایی در مجلس خبرگان رهبری، عده ای اهل رای در این مجلس داشته باشند که بتوانند در صورت نیاز تغییراتی اعمال کنند.

به گزارش دیگربان، احمد جنتی٬ احمد علم‌الهدی٬ احمد خاتمی و کاظم صدیقی چهار امام جامعه‌ای هستند که هم‌چون علی اسلامی نسبت به تلاش برای ترکیب مجلس خبرگان رهبری هشدار داده‌اند.



masoo January 25, 2015 11:47 AM

نظام بی نهایت بی نهایت فاسد جمهوری اسلامی ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو January 25, 2015 12:31 PM

جناب راننده مسافرکش مسیرتون مستقیمه بله خیلی ممنون ببخشید میشه یک قدری در این پراید کوچلو جمع و جورتر بشینید که بنده هم سوار بشم و براتون تعریف کنم چه اتفاقی عجیبی در ایران افتاده البته این خبر رو که در اتومبیل مسافرکش قبلی که سوار شده بودم از راننده شنیدم که آخوندها ازفردا صبح همدیگه رو می کشن و از پس فردا صبح ایران از شره آخوندها خلاص میشه متن این خبر مهم اینه که میگن پای نوه خمینی به دعوای رفسجانی و علی خامنه ای باز شده !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: