آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 5 بهمن ماه 1393 = 25-01 2015

حمله شدید جنتی به مطهری: تودهنی خواهی خورد

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه حصر سران فتنه از موضوعات کلی نظام است، گفت: 22 بهمن روز تودهنی به کسانی است که از رفع حصر سخن می گویند.

به گزارش خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه، آیت الله احمد جنتی در همایش سراسری ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی سراسر کشور با بیان اینکه ما باید در دهان آنهایی بزنیم که می گویند حصر باید شکسته شود، گفت: آنهایی که می گویند حصر باید شکسته شود به دنبال آن هستند تا فتنه گران دوباره بیرون آمده و فتنه انگیزی کنند و مردم باید در 22 بهمن با حضور گسترده خود این نقشه فتنه گران را فاش و آن را محکوم کنند؛ چرا که اگر 4 آدم عوضی شروع به حرف زدن در این زمینه کنند آیا این حرف 75 میلیون نفر ایرانی است؟

ایت الله جنتی موضوع حصر را از جمله مسائل کلی نظام عنوان کرد و گفت: این مساله از مسائل کلی نظام است و مسائل جزئی نیست که هر کسی در مورد آن اظهارنظر کند و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تا آنجا که می تواند این مطلب را عریان نشان خواهد داد که دشمن چه فکری در این زمینه در سر می پروراند.



homa January 25, 2015 12:35 PM

جنتی با این سن ات عجب زوری داری ؟ بابا بازی بس است اگر علی مظهری ازغربیل همان شورای نگهبانت رد نشده بود میتوانست نماینده مجلس شود؟ ::

گزارش یا اعتراض به این نظر


فريبرز January 25, 2015 11:16 PM

جناب مطهرى، نصايح "نميرالمومنين" را قبل از اينكه دير شود گوش كنيد، ايشان بيخود نيست كه عمر جاودان دارند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


البرز January 26, 2015 11:10 AM

جنتي ،اين پير مرد فسيل هزيان زياد ميگه، اصلا اين اخوندهاي كثيف مفتخور هزيان زياد ميگن و همه چيز را برعكس ميكنند، جمهوري كثيف متجاوز،خونخوار اخوندي اگر بخودش مطمعا است چرا اجازه انتخابات ازاد را نميدهد؟ تا ببينند ٧٥ ميليون إيراني به اين اخوندهاي رذل و كثيف و به اين جمهوري متجاوز اخوندي نه ميگويد،

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: