آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 5 بهمن ماه 1393 = 25-01 2015

درگیری لفظی شدید روحانی با عضو باند ولایت

خبرنگار «انتخاب» کسب اطلاع کرد ، جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به دلیل واکنش و اوقات تلخی رییس جمهور با یکی از اعضاء شورا ، نیمه کاره تعطیل شده است.

در این جلسه که در اول بهمن ماه برگزار شده است، یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به برخی اقدامات در دستگاه سیاست خارجی و همچنین پیاده روی ظریف با جان کری انتقاداتی را مطرح می کند.

پس از این سخنان، «روحانی» به شدت برافروخته شده و اظهارات این فرد را «عوامانه» و «از روی کم اطلاعی» می خواند.

واکنش رییس جمهور اما باعث تشدید این «برخورد لفظی» می شود و نهایتاً روحانی به حالت قهر جلسه را ترک می کند.

پیش از این ، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت نیز در واکنش دیگری، انتقادات مربوط به پیاده روی ظریف - کری را «سخیف» خوانده بود.



حقیقتگو January 26, 2015 08:59 AM

جناب خبرنگار انتحاب صد باریکلا به تو واقعا" که تو شایسته جایزه نوبل هستی که با به خطر افتادن جانت ازطریق سوراخ قفل درب تونستی این خبر مهم رو برای تمامی مرد-م ایران منتشر کنی که مردم ایران از فحاشی کردن های یک توله آخوند"عضو باند ولایت" به آخوند بنفش و بلعکس مطلع بشن و وقتی هم با مترو و مسافرکش و اتوبوس اینور و اون ور میرن و لابلای ترافیک چند کیلومتری گیر میکنن چیزی برای پچ پچ کردن و در گوش هم گفتن داشته باشن- وای چه زمونه ای شده اصلا" بفکر ما مردم نازنین دیگه نیستن همش به هم فحش میدن شما از درگیری لفظی شدید میان روحانی بنفش و یک توله آخوند دیگه " عضو باند ولایت" چیزی شنیدید؟ ببخشید پس نفهمیدید که چی ازتون پرسیدم و به من اشاره می کنید که ناشنوا هستید وهر دوتا گوش مبارکتون گره - ببخشید آقا شما چطور؟ من مسافرهستم فردا به امریکا پرواز می کنم!

گزارش یا اعتراض به این نظر


صمد January 26, 2015 09:04 AM

این دعواهای درونی رژیم بین اصلاح طلبان و اصولگرایان فقط برای بازارگرمی است و همه جناحهای رژیم ریشه در یک حکومت ارتجاعی و آدمکش دارند چه تفاوتی است بین روحانی و احمدی نژاد که هر دو انسانهای بیگناه را اعدام میکنند فقر را بیشتر میکنند سرمایه داران را پولدار تر روحانی نیر مثل خاتمی مردم را ۸ سال در توهم زندگی بهتر خواهد گذاشت و در آخر خواهد گفت من میخواستم کاری کنم ولی مخالفین اجازه ندادند این لاس زدن با امریکایی ها همچنان طول خواهد کشید تا دوباره شیاد دیگری چون احمدی نژاد انتصاب شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: