آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 6 بهمن ماه 1393 = 26-01 2015

شکستی سخت و ضربه ای سنگین به داعش

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بیروت، یک سازمان غیردولتی سوری امروز اعلام کرد نیروهای پیشمرگه کرد، جهادگران داعشی را از شهر کوبانی در شمال سوریه بیرون راندند.

بیرون راندن داعش از کوبانی شکست سختی برای این گروه تروریستی پس از چهار ماه درگیرهای سخت محسوب می شود.

دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد: شبه نظامیان "نیروهای مردمی کرد"، داعش را از کوبانی بیرون راندند و تقریبا کل شهر را در اختیار دارند. این منبع تصریح کرد داعشی ها به اطراف کوبانی عقب نشینی کرده اند.

درگیریهای چهار ماهه کوبانی، این شهر کردنشین را به نماد مبارزه با داعش که بخش های گسترده ای از خاک سوریه و عراق را در تصرف خود دارد، تبدیل کرده است

داعش بیش از 1000 تن از اعضای خود را از آغاز حمله به کوبانی در اواسط ماه سپتامبر از دست داده است .

این مهم ترین شکست داعش در سوریه از زمان ظهور در این مناقشه در سال 2013 است و به گفته تحلیلگران، این شکست ضربه سختی به گسترش سرزمینی این گروه محسوب می شود.



homa January 26, 2015 03:20 PM

درود بر کوبائی های کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


حمید رضا January 26, 2015 09:52 PM

بسیار خرسند شدم و امیدوارم پیشمرگه ها و جنگ آوران پر توان کرد بتوانند این شهر را برای همیشه از دسترس داعش دور نگه دارند یادش بخیر زمانی که بسیجی ها و نون خور های رژیم می گفتند که داعش عددی نیست و سپاه و ارتش جمهوری اسلامی می توانند به سادگی در عرض دو هفته داعش را نابود کنند از آن روز ماه ها گذشت و امروز خودشان می دانند که بدون کمک امریکا و کردها اصولا عربهای عراقی و پاسداران ملایی جلوی داعش هیچ کاری هیچ کاری نمی توانستند بکنند و هنوز هم نمی توانند چرا که اگر اینان عرضه ی جنگ با داعش را داشتند سوریه و بخشهای بزرگی از این کشور را که همچنان در دست داعش است را به قول خودشان پاکسازی می کردند آن هم پس از سه سال! عرضه که ندارند هیچ بدتر از آن بلوفهای خنده دار هم میزنند که بدتر باعث رسوا شدنشان میشود مرگ بر داعش سنی و شیعه همزمان با هم

گزارش یا اعتراض به این نظر


mamadjavad January 27, 2015 02:03 AM

درود بر کوبانی
و یاد عزیزان از دست رفته کوبانی بخیر

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: