آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 6 بهمن ماه 1393 = 26-01 2015

پاسداران: "بی‌معرفت‌ها"، نان ما را آجر نکنند!

مشاور فرمانده سپاه گفته افراد «بی‌معرفتی» می‌خواهند «پر و بال» سپاه را بچینند و می‌گویند سپاه به خاطر داشتن «قدرت»٬ «ثروت» و «رسانه» به مجموعه‌ای «خطرناک» تبدیل شده است.

به گزارش دیگربان، پاسدار محمدحسین صفار‌ هرندی٬ این مطلب را در واکنش به اظهارات حسن روحانی و یادداشت جنجال برانگیز سایت «خبر آنلاین» درباره «فساد» برخی فرماندهان سپاه بیان کرده است.

حسن روحانی هفتم آذر ماه گفته بودکه «اگر تفنگ، پول، قدرت، روزنامه، سایت٬ خبرگزاری و تبلیغات در یک جا جمع شد٬ ابوذر و سلمان هم باشد فاسد می‌شود.»

سایت «خبر آنلاین» نیز ۱۸ دی ماه هم‌سو با اظهارات روحانی با انتشار یادداشتی جنجال برانگیز نسبت تبدیل شدن سپاه پاسداران به مجموعه‌ای «خطرناک» هشدار داده بود.

رسانه‌های سپاه و بسیج و محافظه‌کاران حامی یا نزدیک به این نهاد نظامی نیز به این اظهارات روحانی و یادداشت «خبر آنلاین» واکنش نشان داده و آن را محکوم کرده‌اند.

صفار هرندی نیز با «بی‌معرفت» نامیدن روحانی به صورت غیرمستقیم گفته دولت نیز «قدرت»٬ «ثروت» و «رسانه» در اختیار دارد و «اگر دو تا فرد خراب از کار در آمد آیا باید ما را متهم کنند که از اصل فاسد هستیم.»

مشاور فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود از افرادی سخن به میان آورده که در کنار «بزرگان نظام جا خوش کرده و برای آینده مجلس نقشه می‌کشند.»

صفار هرندی افزوده این افراد صلاحیت دخالت در مجلس را نداشته و مجلس را به هم می‌ریزند، چرا که تناسب جایگاهی که اشغال کرده‌اند را نداشته و غائله درست می‌کنند.



mitra farahani January 26, 2015 04:43 PM

این حرف بوسیله مردم عادی گفته نشد که مغرضانه تلقی بشه اینو منتخب خودتان صافی شده شورای نکهبان رهبر وذوب شده درولایت وقیح خودتان گفته مگر غیراز این است وجدانا؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


البرز January 26, 2015 06:05 PM

اخوند روحاني منظورش اين بوده به سپاه جلاد خامنه اي كه بابا بزار يك چيزي هم بما برسه تك خوري بس ديگه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: