آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 7 بهمن ماه 1393 = 27-01 2015

برف؛ حالت فوق العاده در چهار ايالت آمريکا

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد که به دلیل برف و بوران شدید و طوفان های سنگین مقر این سازمان در نیویورک از ساعت 14 دوشنبه به وقت محلی تا پایان روز سه شنبه تعطیل خواهد بود.

درپی هشداراداره هواشناسی امریکا مبنی بربارش برف سنگین درروزهای دوشنبه وسه شنبه وچهارشنبه درچهارایالت امریکا حالت فوق العاده اعلام شده وهمه ادارات ذیربط نیروهای خودرا بسیج کرده اند .

به گزارش سی ان ان، مقامات درنیویورک وپنسیلوانیا و ماساچوست و نیوجرسی دریک اقدام احتیاطی مدارس را تعطیل کرده اند مقامات هشدارداده ان دبرف که با توفانی با سرعت 130کیلومتر همراه است موجب کولاک بیسابقه می شود که تاکنون مردم درنیویورک به خاطر ندارند. گفته می شود که ارتفاع برف در بیشتر مناطق به یک متر خواهد رسید.

مقامات در این چهار ایالت از مردم خواسته اند از سفر خودداری کرده درخانه های خود بمانند و درم کان های امن پناه گیرند توفان برف بالغ بر بیست میلیون نفر از مردم امریکا را در بر می گیرد ازهم اکنون هزاران پرواز لغو و یا با تاخیر صورت گرفته است.

مردم از هم اکنون درشهر های این چهارایالت شروع به ذخیره مایحتاج اولیه خود کرده اند.

شهردارنیویورک هشدارداده است ما با عظیم ترین بارش برف درتاریخ نیویورک مواجه هستیم لذاباید تمام امکانات خود را بسیج کنیم تا زندگی روزمره مردم مختل نشود

پلیس امریکا دربرخی ازمناطق که با خطر بیشتر مواجه هستند ممنوعیت رفت وامد در راهها را اعلام کرده است . در برخی از مناطق ساحلی شمال شرقی امریکا درکنار اقیانوس اطلس نیز توفان موجب جاری شدن سیل وقطع برق خواهد شد وصدها هزارنفر از برق محروم می شوند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: