آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 7 بهمن ماه 1393 = 27-01 2015

پیام خامنه ای زمینه‌ساز ظهور امام زمان است

پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است

امام جمعه رودهن گفت: پیام ارزشی رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپا و آمریکا برای آزادی ملت‌های جهان، زمینه‌سازی ظهور وجود مبارک امام زمان (عج) است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودهن به نقل از روابط عمومی بخشداری رودهن، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح در نشست شورای اداری بخش رودهن اظهار داشت: یکی از ارکان تشکیل حکومت دخالت نداشتن بیگانگان در تشکیل آن است و خداوند متعال را شاکریم که جمهوری اسلامی ایران بدون دخالت بیگانگان به پیروزی رسید و هیچ کشوری نمی‌تواند در این خصوص ادعایی داشته باشد.

وی گفت: رکن دوم تشکیل حکومت، تدوین قانون اساسی صد در صد مستقل است که بدون دخالت و کپی‌برداری از قانون اساسی دیگر کشورها باشد.

امام جمعه رودهن ادامه داد: قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران کامل‌ترین قانون در سراسر جهان است که نه تنها هیچ کشوری کپی‌برداری نشده، بلکه تمام قوانین آن برگرفته از اسلام، قرآن و نهج‌البلاغه است که به امید حق با ظهور امام عصر (عج) کامل‌تر و جامع‌تر خواهد شد.

مدیح به رکن سوم تشکیل حکومت اشاره کرد و گفت: حضور نداشتن بیگانگان در اداره کشور، رکن سوم تشکیل حکومت مستقل سیاسی است که امروز بعد از گذشت 36 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هیچ بیگانه‌ای در امورات کشور دخالت ندارد.

وی تصریح کرد: استقلال سیاست خارجی، رکن چهارم تشکیل حکومت است و برخلاف کشورهای دیگر که در امورات سیاسی یکدیگر دخالت دارند، ایران تنها کشوری به حساب می‌آید که سیاست خارجی آن صد در صد مستقل بوده است و این یکی از ارکان مهم تشکیل حکومت مستقل به شمار می‌رود.

امام جمعه رودهن در پایان به پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا اشاره کرد و افزود: پیام ارزشی معظم له به جوانان اروپا و آمریکا برای آزادی ملت‌های جهان، مقدمه‌سازی ظهور وجود مبارک امام عصر (عج) بوده که بازتاب گسترده‌ای در جهان داشته است.



Nader January 27, 2015 02:37 AM

اول برادری خودتون را ثابت کنید بعد ادعای ارث کنید اول وجود امام زمان را ثابت کنید و با این دروغهای بی سر و ته ملت را خر نکنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو January 27, 2015 08:47 AM

توجه، توجه جایگاه امام زمان بعد از تحقیقات فروان مشخص شد حضرت ایشان
در سویس زندگی میکند و دلیل حضور ایشان در ان مکان را میتوان از روی زمان سنج های ان کشور فهمید ،تولید ساعت های مختلف در این مکان نشانه کامل از حضور ایشان است احتمال فروان ایشان در دفتر مرکزی کارخانه zenith پرچم
را روی میز افراشته کرده

گزارش یا اعتراض به این نظر


صمد January 27, 2015 10:55 AM

زمان ناصرالدین شاه، وقتی امیر کبیر صدر اعظم شد و میخواست کلی رفرم بدهد و مدارس و علوم پیشرفته را به ایران بیاورد و دست اشراف دربار را از بیت المال کوتاه کند و از نفوذ روس و انگلیس بکاهد ، انگلیسی ها با بوجود آوردن شورش در مناطق مختلف ایران سعی در گرفتن امتیاز داشتند مردم محروم که زیر فشار ستم قاجار عیاش و روحانیت مرتجع بودند بدنبال بهانه می گشتند انگلیسی ها برای اینکه امیر کبیر را فلج کنند یک ملای دیوانه را بنام علی محمد باب علم کردند که مردم من باب (در) امام زمان هستم و مردم بدنبال این شیخ شیرازی افتادند بعد از اعدام باب حسین الله بها آمد و گفت من خودِ امام زمانم که باب وعده داده بود
حالا قضیه این است که انگلیسی ها اول یک آخوند هندی زاده را بنام امام علم کردند و بعد هم امام ۱۴ یعنی خامنه ای آمد و راه را برای امام زمان باز کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


قربانعلي January 27, 2015 12:20 PM

اگر بفرض اين رابين هود(امام زمان) بياد يعني ظهور كنه شكي نداشته باشيد اولين كاري كه مي كند دست چلاق علي خامنه اي را از جايش مي كند سپس خشتك او را در مي آورد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush January 27, 2015 12:30 PM

بفرض که امام زمانی‌ هم در کار باشد، قبل از انقلاب همیشه صحبت از این بود که اگر امام زمان ظهور کند، "پاکسازی" را اول با نابودی آخوندها بخاطر ظلم بی‌ حد شروع خواهد کرد! در ضمن، اجازه بدین اول ترتیب سید علی‌ را بدهیم بعد "مژده" آخوند بیشتر بدهید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


rahim.moghadassi January 27, 2015 06:39 PM

اقا تلفنی خبرداد داره میاد تا دنیاراپر از داد و بیدادکند دزدا فرارکنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: