آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 7 بهمن ماه 1393 = 27-01 2015

پاسخ پاسداران به منتقدان از همه جا بی خبر

دیگربان: رمضان شریف٬ مسئول روابط عمومی سپاه خطاب به افرادی که تلاش می‌کنند عملکرد سپاه را زیرسوال ببرند نوشته آن‌ها از برنامه‌های دنیای استکبار برای «به زانو درآوردن» ایران «بی‌خبر» هستند.

وی نوشته عملکرد سپاه پاسداران برخلاف سازمان‌های دیگر «منفعت‌طلبانه» نیست و سراسر کارنامه‌اش تنها «آکنده از عطر شهادت و ایثار» است.

شریف با خطاب قرار دادن آنهایی که با تحلیل‌های گوناگون در تلاش هستند عملکرد سپاه را مورد سئوال قرار دهند، افزوده آن‌ها از واقعیت‌هایی که در «عمق استراتژیک ایران اسلامی» می‌گذرد٬ ناآگاهند.

وی ادامه داده این افراد نمی‌دانند در اتاق‌های فکر و نهادهای امنیتی قدرت‌های غربی درباره منطقه خاورمیانه چه طراحی‌هایی صورت می‌گیرد.

شریف منتقدان سپاه را افرادی معرفی کرده که از این مسئله بی‌خبر هستند٬ چراکه به گفته وی «تمامی» طرح‌ها و برنامه‌های «دنیای سلطه و استکبار برای به زانو درآوردن» ایران است.

مسئول روابط عمومی سپاه توضیح داده اگر ایران در خط مقدم جبهه با آنان روبرو نشود باید هزینه‌های سنگین‌تری به مقابله با آن‌ها در درون مرزهای خود بپردازد.

شریف خطاب به کسانی که سپاه را با معیارهای سیاسی و اقتصادی می‌سنجند هم نوشته بدانند سخت در اشتباهند؛ چون این نیرو هیچ‌گاه وارد «بازی‌های بی‌حاصل» نشده است.



فدا January 27, 2015 12:30 PM

شریف خطاب به کسانی که سپاه را با معیارهای سیاسی و اقتصادی می‌سنجند هم نوشته بدانند سخت در اشتباهند؛ چون این نیرو هیچ‌گاه وارد «بازی‌های بی‌حاصل» نشده است
پر واضح است که سپاه هرگز وارد بازیهائی نمیشود که برایش سود و منفعت مادی نداشته باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa January 27, 2015 07:12 PM

فدا گرامی - درود بر شما

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: