آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 8 بهمن ماه 1393 = 28-01 2015

حکم زندان؛ خودکشی نزدیکان معاون احمدی نژاد

سایت “دولت بهار” از سایت‌های حامی محمود احمدی‌نژاد در واکنش به نامه محمدرضا رحیمی علیه احمدی‌نژاد در تیتری با عنوان “اعلام برائت محمدرضا رحیمی از دکتر محمود احمدی‌نژاد” و آقای رحیمی، شرایط شما را درک می‌کنیم!” نوشته است: محمدرضا رحیمی با انتشار نامه‌ای در خبرگزاری ایلنا خطاب به محمود احمدی‌نژاد از وی ابراز برائت کرد.

به گزارش خرداد، این سایت در ادامه آورده است: شنیده‌های دولت بهار حاکی است، معاون مطبوعاتی دولت دهم و مشاور فعلی وزیر ارشاد دولت یازدهم در تنظیم و انتشار متن نقش داشته است.

دولت بهار می‌نویسد: در سال ۹۲ پس از ادعای کذب یکی از نمایندگان مجلس در مصاحبه با خبرگزاری‌ها که از بازداشت رحیمی و انتقال او به زندان اوین خبر داده بود، مادر وی سکته کرد. دو ماه قبل نیز پس از اعلام خبر اولیه حبس و جریمه نقدی رحیمی در رسانه‌ها، مادر وی برای بار دوم سکته کرد و دار فانی را وداع گفت. همچنین یکی از نزدیکان رحیمی در پی فشارهای روحی اقدام به خودکشی نافرجام کرد. همسر محمدرضا رحیمی نیز که از بیماری فشار خون رنج می‌برد، هم‌اکنون در بدترین شرایط جسمی است. دولت بهار ضمن ابراز تاسف از شرایط پیش‌آمده برای معاون اول دولت دهم اعلام می‌دارد این شرایط را درک می‌کند و امیدوار است مشکلات وی رفع شود.



حقیقتگو January 28, 2015 09:29 AM

آهای رهبرمردم همیشه دشمن دوست " آخوند دوست" اسلام ناب محمدی آخ و ناله ها رو شنیدی که خانواده رحیمی طفلگ همشون دارن از درد دست و پا می زنن بالا غیرتا" لطفی کنن و دستور بده این زمین خوارایران و آپارتمان سازو برج سازشمال شهرتهران شریک بانک ها داخلی و خارجی رو از زندان آزاد بفرما - رحیمی نماز می خونه و روزه می گیره - جناب آخوند رهبرسردسته دزدان و قاتلان کشور مردمان دشمن دوست " آخوند دوست" داعش شیعه جیمی کارتری از جرم رحیمی چشم پوشی کنید وگرنه مادر رحیمی از این ماجرا فشار خون گرفته- برادرش فشار مغزی دخترش درد سرطان پسرش درد پورستات -نه نه اش در سی سی یو بستری شده لطفی کنید آزادش کنید این بنده خدا رودیگه !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: