آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 9 بهمن ماه 1393 = 29-01 2015

پول گرفتند؛ نامه ای که در مجلس ولایت «پاره» شد

نماینده اردبیل در مجلس از نامه نمایندگان به رئیس مجلس برای اعلام اسامی 170 داوطلب نمایندگی مجلس دوره‌ هشتم در انتخابات که به ادعای رحیمی از وی پول گرفتند، خبر داد.

به گزارش فارس، کمال‌الدین پیرمؤذن نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی پیش‌از ظهر روز چهارشنبه با حضور در جمع خبرنگاران از تهیه نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس به منظور اعلام اسامی 170 داوطلب نمایندگی مجلس دوره‌ هشتم در انتخابات که به ادعای رحیمی (معاون احمدی نژاد) از وی پول گرفتنه بودند، خبر داد.

پیگیری خبرنگار فارس از این مسئله حکایت دارد که این نامه در همان ساعات ابتدایی جمع‌آوری امضاء، توسط تهیه‌کنندگان از دستور کار خارج شده و حتی به گفته یکی از نمایندگان، توسط متولیانش پاره شده است.

پیرمؤذن با بیان اینکه تاکنون 30 نفر از نمایندگان این نامه را امضا کردند، تصریح کرد: بنده به همراه عبدالکریم حسین‌زاده نماینده نقده و اشنویه، جواد هروی نماینده قائنات و عبدالوحید فیاضی نماینده نور و محمودآباد در حال جمع‌آوری امضا از نمایندگان برای این نامه هستیم.

پیرمؤذن بر همین اساس یادآور شد: ما در این نامه از رئیس مجلس می‌خواهیم در راستای تنویر افکار عمومی، همه نمایندگان مجلس دوره‌ هشتم را که از آقای رحیمی پول گرفتند، در اختیار رسانه‌ها قرار دهد؛ ما تا حصول نتیجه نهایی این موضوع خطیر را برای آگاهی همه ملت ایران پیگیری خواهیم کرد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: