آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 10 بهمن ماه 1393 = 30-01 2015

يک مرد مسلح وارد تلويزيون دولتی هلند شد+فیلم

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لاهه، منابعی در هلند اعلام کردند یک فرد مسلح شامگاه پنجشنبه وارد ساختمان شبکه تلویزیونی این کشور شد و گفتگوی زنده از طریق این شبکه را خواستار گردید اما پلیس توانست وی را بازداشت کند.

خبرگزاریهای هلند به نقل از منابع مختلف اعلام کردند این فرد مسلح پخش اخبار ساعت هشت شب به وقت محلی را قطع کرد و گفتگوی مستقیم را خواستار شد.

این فرد مسلح که برای مدت کوتاهی به عنوان کارمند این شبکه کار می کرد در تصویر تلویزیونی ظاهر نشد اما گفتگو با وی به مدت حدود چهار دقیقه طول کشید.

وی تنها در زمانی که تلاش کرد یک نفر را گروگان بگیرد جلوی دوربین قرار گرفت اما بقیه مدت تصویربرداری نیز بدون پخش مستقیم ضبط شد.

این فرد مسلح که درخواست پخش اظهاراتش را داشت گفت: مسائلی که می خواهم مطرح کنم از اهمیت جهانی برخوردار است. ما خودمان را به دستگاه اطلاعاتی پایبند کرده ایم و تنها مسائلی را شنیده ایم که جامعه درباره آن تردید دارد و من آنها را الان فاش خواهم کرد.

زمانی که چهار نیروی پلیس وارد استودیو شدند و سلاح خود را به طرف این فرد گرفتند، او سلاح کمری خود را زمین گذاشت و دست خود را بالا برد و تسلیم شد.




www.youtube.com/watch?v=1y03I2AbGdA

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



پیشگو January 30, 2015 09:24 AM

تروریست تا ناگفته الله اکبر خطرناک نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: