آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 10 بهمن ماه 1393 = 30-01 2015

علامت رحیمی (معاون احمدی نژاد) به "بزرگان"

منصور امان

فرار حقیرانه آقای محمود احمدی نژاد از روی "خط قرمز" پیشین خود موجب برافروختگی وی و حمله رسانه ای به "دوست عزیز و قدیمی" اش شده است. آقای مُحمدرضا رحیمی که آشکارا از پُشتیبانی شُرکایش در فراکسیون نظامی – امنیتی نااُمید گردیده، با انتشار یک نامه سرگُشاده، در پی نجات خود و بیرون کشیدن گلیم خویش از آب به سبک دوستان سُست پیمان اش برآمده است.

آقای رحیمی در این نامه تلاش می کند با فرستادن علامتهایی مبنی بر فاصله داشتن از آقای احمدی نژاد، به باند ولی فقیه اطمینان دهد که در اُردوی آنها قرار داشته و زبان به گفتن مسایلی که منافع آن را به خطر افکند، نخواهد گشود.

او در این رابطه مُخالفت خود با برکناری وزیر بهداشت و افشاگری در مجلس علیه برادر آقایان صادق و علی لاریجانی را اطلاع می دهد. آقای رحیمی برای مُحکم کاری همچنین می افزاید که با نامزدی آقای مشایی برای ریاست جمهوری مُخالف بوده و آقای احمدی نژاد را به ریشخند می گیرد که به مشورتهای وی به دلیل اتکا به "سروش آسمانی" و "الهام" بی توجه بوده است.

"معاون اول" پیشین، اگرچه موضوع پخش پول (یک میلیارد و دویست میلیون تومان) در جریان انتخابات مجلس هشتُم را به میان آورده، اما از سطح این اشاره کُلی فراتر نرفته و از افشای هُویت آمران و مُبتکران استخدام نماینده و منافع سیاسی و اقتصادی که از این گُشاده دستی نصیب آنها گردیده، خودداری کرده است.

سه ماه پیش و زمانی که هنوز تکلیف قضایی آقای رحیمی روشن نبود، او برای تحت تاثیر قرار دادن مُخاطبانش و به احتیاط وادار ساختن آنها، با صراحت بیشتری سُخن می گفت. وی از جُمله یادآور می شد که "مسوولیت غیر دولتی چند ساله در برگُزاری انتخابات شوراها، مجلس و ریاست جمهوری" داشته و اقداماتش در این زمینه را "برحسب صلاحدید برخی بُزُرگان و مسوولان کشور" انجام داده است.

اکنون او اُمیدوار است با ویرایش داستان و قلم گرفتن پرسوناژهای اصلی آن بتواند نظر شُرکای جُرم را جلب کرده و جان و مال خویش را سالم از مهلکه بیرون ببرد. با این حال چنین نمی نماید که این تاکتیک قادر به تغییر نقش در نظر گرفته شده برای وی به عُنوان بلاگردان آقای خامنه ای باشد.



فرامرز January 30, 2015 09:02 AM

همۀ مهره ها در نظام فاسد ولایت فقیه بلاگردان خامنه ای هستند تابحال چندین مورد از آنها لو رفتند که البته رحیمی هم آخرین آنها نیست سلسله جنبان این وقایع شخص علی خامنه ای متخصص و کارشناس توطئه ها و دسیسه های ریز و درشت از ابتدای تشکیل این نظام در ایران است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: