آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 10 بهمن ماه 1393 = 30-01 2015

فرانسه افزایش تحریم‌های روسیه را خواستار شد

فرانسه افزایش تحریم‌های روسیه را خواستار شدنماینده فرانسه در اتحادیه اروپا افزایش تحریم های مسکو به دلیل نقش روسیه در تحولات اوکراین را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، نماینده فرانسه در اتحادیه اروپا افزایش تحریم های مسکو به دلیل نقش روسیه در تحولات اوکراین را خواستار شد.

روابط غرب و روسیه از زمان شروع بحران اوکراین و به خصوص پس از الحاق شبه جزیره کریمه به خاک روسیه، به شدت مخدوش شده است.

این تنش و درگیری های لفظی دیپلماتیک به عرصه اقتصادی هم کشیده شد و اروپا و آمریکا تحریم های مالی شدید علیه مسکو اعمال کردند.

روسیه هم در پاسخ، واردات هر گونه مواد غذایی از این کشورها را ممنوع کرد. حالا پاریس افزایش و تشدید تحریم ها را خواستار است.



حقیقتگو January 30, 2015 09:38 AM

فرانسه جان یک سیلی که سلطان پوتین با قاتلان شارلی بهت زد برات کافیت نبود و سلطان پوتین یک سیلی دیگر هم به غرب زد و دادستان آرژانتین رو به نفع منافعش ودست کردن داخل کیسه های میلیارد دلاری آخوندها در ایران کشت ! فرانسه بدون که پوتین محمد رضا شاه پهلوی ترسو با درباریان رشوه خور و کودتاچی خارجیش نیست پوتین اوکراین رو مال روسیه می دونه و اوکراین ایران قبل از یورش دشمن دوستان و دشمن ایران پرستان " آخوند دوستان" نیست - مطمئنا" هم اگه شاه ایران درمقابل غربی ها مقاومت کرده و ایران رو ترک نکرده بود حتما" غربی ها برای به حکومت نشاندن آخوندهاشون در ایران حتما" و حتما" رژیم شاه تحریم میکردند ! البته من انتظاری از ایران پرس نیوس ندارم که این کمنت بنده رو مانند خیلی دیگرکمنت های بنده منتشر کنه و سانسور نکنه - حقیقت رو کسی بگه تلخه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: