آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 10 بهمن ماه 1393 = 30-01 2015

اهانت به پادشاه متوفی عربستان در نماز جمعه+فیلم

باید مرگ «قارون سعودی» را به مسلمین تبریک گفت

آخوند احمد جنتی، امام جمعه تهران امروز با اشاره به مرگ پادشاه عربستان، در اظهاراتی اهانت آمیز، وی را «قارون سعودی» خواند و گفت: ملک عبدالله دشمنی‌های بسیاری با شیعه (رژیم ایران) کرد.

جنتی افزود: او (ملک عبدالله) هم‌اکنون به سزای اعمالش خواهد رسید و در این میان باید مرگ او را به اسرائیلی‌ها و آمریکا و کسانی که در داخل از سر سفره وی تغذیه می‌کردند تسلیت و به مؤمنان و مسلمین تبریک گفت.

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود انقلاب اسلامی را امانتی در دست مردم خواند و اضافه کرد: نباید بگذاریم این حکومت از بین برود.





www.youtube.com/watch?v=gcJDC-1DyTA

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



homa January 30, 2015 01:10 PM

جنتی منتظر مرگ خودت هم هستیم که تبریک به اسرائیل ورهبر دزدت کنیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mahtab January 30, 2015 11:05 PM

حرومزاده شما دست از سر مرده هم بر نمي داريد پير خرفت همين روزها مرگ و به درك واصل شدن تو هم ميرسه و ان وقت مردم ايران بهم تبريك ميگن و جشن ميگيرن و به رهبر دزدت تسليعت ، خرفت دزد و مزدور و نون به نرخ روز خور

گزارش یا اعتراض به این نظر


babak January 31, 2015 08:07 PM

یادت هاست پیر خرفت بی همه چیز با چه اشتیاقی دست شهبانو را میبوسیدی ای کثافت هنوز عکست تو یو تیوب هست برو ببین تو همون عکس رهبر بی همه چیز دوزدت تو نوبت دست بوسیدن شهبانو ایستاده دلقک

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: