آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 10 بهمن ماه 1393 = 30-01 2015

کسری بودجه ۱۰ هزار میلیارد تومانی شد

بر اساس گزارش رسمی وزارت اقتصاد، کسری تراز عملیاتی و سرمایه ای بودجه ۹۳ تا پایان آذرماه امسال به بیش از ۱۰ هزار و ۷۵۳ میلیارد تومان رسید.

به گزارش تسنیم، گزارش وزارت امور اقتصادی و دارایی از عملکرد بودجه ای دولت در 9 ماهه سال جاری نشان می دهد، دولت تا پایان آذرماه 63781 میلیارد تومان درآمد و 101 هزار و 164 میلیارد تومان هزینه جاری داشته است که از کسری 38442 میلیارد تومانی تراز عملیاتی بودجه خبر می دهد.

در بخش دارایی های سرمایه ای نیز واگذاری دارایی های سرمایه ای که عمده آن درآمد نفت است، به 51231 میلیارد تومان و تملک دارایی های سرمایه ای یعنی پرداخت عمرانی به 23542 میلیارد تومان در 9 ماهه امسال رسیده است که خالص واگذاری دارایی های سرمایه ای بالغ بر 27689 میلیارد تومان می شود.

بر اساس این گزارش، تراز عملیاتی و سرمایه ای که ﺍﺯ ﻣﺠﻤﻮﻉ ﺗﺮﺍﺯ ﻋﻤﻠﻴﺎﺗﻲ ﻭ ﺧﺎﻟﺺ ﻭﺍﮔﺬﺍﺭﻱ ﺩﺍﺭیی‌ﻫﺎﻱ ﺳﺮﻣایه‌ای به دست می آید، در 9 ماهه سال جاری به منفی 10 هزار و 753 میلیارد تومان رسیده که از آن به کسری بودجه تعبیر می شود.



homa January 30, 2015 01:55 PM

باج دادن شان را کتر کنند در همان زمان مسافرت من در همایشی که در برج میلاد برای راه سازی و ذاه انداختن شرکتها در عراق وسخنران اول سفیر رژیم در عراق مبلغ ۳۰۰ هزار میلیارد تومان برای عراق سخن گفت وپر از سپاه وبسیج وتجار وابسته به رژیم بودند با افراد عراقی ودوربینها از جلو تا عقب سالن چشم را خیره میکرد وهمینطور باج ها به فلسطین ومردم ان ومردم لبنان و حزب الله لبنان کم پولی از جیب مردم ایران هزینه نمیکنند ایران شده عراق ولبنان وسوریه تا بخواهید عراقی در ایران هست برای سفر به زیارت کربلا در چهلم امام حسین با بودجه رژیم دم سفارت عراق صف بسته بودند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: