آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 10 بهمن ماه 1393 = 30-01 2015

حقوقی‌ها در روزهای سخت بورس را تنها گذاشتند

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: سال گذشته حقوقی ها در شرایط خوب بازار، حضور پررنگی در بورس داشتند و حالا که وضعیت مناسب نیست از میدان بیرون رفته اند و کمتر حمایتی از بورس می کنند.

علی احمدی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص نقش حقوقی ها و حقیقی ها در معاملات بازار نیز گفت: بررسی رفتار بازیگران بازار سهام نشان می دهد در سال گذشته حقوقی ها در شرایط خوب بازار، حضور پررنگی در بورس داشتند و حالا که وضعیت مناسب نیست از میدان بیرون رفته اند و کمتر حمایتی از بورس می کنند.

این کارشناس بازار سرمایه اضافه داشت: در شرایط فعلی، حقوقی های بازار به کسب سود چند درصدی راضی هستند و این روزها تحرکات اصلی بازار بر دوش حقیقی‌هاست که مشارکت بالایی در خرید سهام دارند و در مقابل حقوقی ها تنها مترصد ورود و خروج از سهام با کسب سود چند درصدی هستند.

وی در خصوص مشکلات بازار سرمایه نیز گفت: پایین بودن رشد اقتصادی کشور، عدم حضور فعال بخش خصوص واقعی در اقتصاد، استفاده از تکنولوژی تاریخ گذشته و مستهلک در شرکتها، عدم ثبات نرخ ارز، بالا بودن نرخ تسهیلات بانکی، کاهش قیمت جهانی نفت، و ادامه ابهام در قوانین و موضوعات مربوط به فعالیتهای شرکتها از جمله ابهامات کنونی بازار سهام است که باید توسط دولت و مجلس فکری به حال حل شدن این مشکلات شود.



مرگ بر استبداد، ننگ بر مستبد January 30, 2015 08:41 PM

دستاوردهای مافیای اقتصادی حکومت اسلامی:
"پایین بودن رشد اقتصادی کشور، عدم حضور فعال بخش خصوص واقعی در اقتصاد، استفاده از تکنولوژی تاریخ گذشته و مستهلک در شرکتها، عدم ثبات نرخ ارز، بالا بودن نرخ تسهیلات بانکی، کاهش قیمت جهانی نفت، و ادامه ابهام در قوانین و موضوعات مربوط به فعالیتهای شرکتها"
حق با مرحوم بختیار بود که گفت اینها ماموریت دارند ایران را به نابودی بکشانند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: