آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 10 بهمن ماه 1393 = 30-01 2015

وزیر ارتباطات: دولت تدبیر و امید بدشانس است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:‌ با تلاش و برنامه‌ریزی دولت تدبیر و امید تورم از ۳۹ درصد در زمان آغاز کار دولت به ۱۸ درصد رسیده است.

محمود واعظی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان بوشهر با تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم برنامه‌های این ایام را با نشاط و شادابی برگزار کنیم اگر صادقانه با مردم تعامل داشته باشیم و مشکلات را به آنها بگوییم مردم هم به خوبی ما را درک خواهند کرد.

وی با اشاره به سیاست‌های کلان کشور و دولت گفت: مسئله اقتصادی از مسائل مهم این دولت است که باید ساماندهی شود و دولت نمی‌تواند نسبت به معیشت و اشتغال بی‌تفاوت باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: تمام تلاش دولت این است بتواند در راستای اینکه فشار اقتصادی به مردم کاهش یابد برنامه‌های متعددی انجام می‌دهد.

واعظی گفت: در زمان آغاز کار دولت تورم 39 درصد بود اما امروز با افتخار اعلام می‌کنیم تورم به 18 درصد رسیده است اما این به این معنی نیست که گرانی وجود ندارد و ما شیب گرانی را کنترل کرده‌ایم.

وی ادامه داد: مسئله اشتغال جوانان از دیگر مسائل مهم کشور است که برنامه‌ریزی‌های خوبی برای آن انجام داده‌ایم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: البته با وجود خشکسالی و بارش کم باران مشکلاتی داریم که این هم از بدشانسی‌های دولت است، هنر دولت باید این باشد اگر با مشکلاتی مواجه می‌شود راه حلی پیدا کند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: