آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 10 بهمن ماه 1393 = 30-01 2015

می خواهند رحیمی را به سرنوشت کردان دچار کنند

رحيمي در راه زندان؛ رازهاي سربه مهر افشا مي شود؟

مويد حسيني صدر ،سخنگوي فراکسيون دانشگاهيان مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرگزاري آريا گفت:من معتقدم آقاي رحيمي مستوجب اين همه آبروريزي نبود به طوري که موضوع ايشان حتي به رسانه ملي کشانده شود.

وي افزود:وقتي آقاي جهانگيري از برداشت و سوء استفاده45هزار ميلياردي شانديز صحبت مي کنند و يا شخصي چون بابک زنجاني 9هزار ميليارد تومان از پول اين کشور را به خارج برده است بيايند و به خاطر 3يا4 ميليارد تومان آبروي کسي را که 35سال در نظام سمت داشته است را ببرند منطقي و منصفانه به نظر نمي رسد.

نماينده خوي تاکيد کرد :نبايد افراد را به هرقيمتي نابود کرد اگر فردي مثل آقاي رحيمي تخلفي دارد بايد به زندان برود نه اينکه با آبروي افراد اينگونه برخورد شود.

وي گفت:آقاي رحيمي در دوران مسئوليتش به عنوان معاون پارلماني دولت رابطه خوبي با نماينده هاي مجلس داشت البته ايشان بعد از آنکه معاون اول آقاي احمدي نژاد شد خيلي با نماينده ها رابطه نداشت .

عضو فراکسيون رهوان ولايت افزود:وقتي آقاي احمدي نژاد آقاي رحيمي را به عنوان معاون اول خود معرفي کردند تمام نماينده هاي حاضر در مجلس نامه حمايت از ايشان را امضا کردند .

وي با بيان اين مطلب که نامه رحيمي سراسر واقعيت است،تاکيد کرد:مشخص نيست با بردن آبروي رحيمي به دنبال چه چيزي هستند و چرا مي خواهند بلاي آقاي کردان را سر ايشان در آورند



پرويز January 31, 2015 02:28 AM

البته شكي در اين نيست كه :
گر حكم شود كه مست گيرند
در شهر هر آنكه هست گيرند
در اين دزد بازار از بالا تا پائين دست روي هركس بگذاريد خودشه ، هيئت حاكمه جمهوري اسلامي با تائيد حتا خبرنامه هاي داخلي و سخنان جناح هاي مختلف حكومت كه گاه و بيگاه به بهانه هاي مختلف پنبه همديگر را ميزنند يكي از فاسد ترين سيستمهاي سياسي دنياست ولي چنان همه حرفه اي شده اند كه هركس در حين غارت عده ديگري را چنان آلوده ميكند كه ديگر تيغ هيچ دادگاهي بتنش كارگر نيست ، در سياه كار ترين حكومت هاي جهان شخصي مانند مرتضوي بدون برو برگرد بايد تا ابد در زندان باشد ونيمي از وزرا و وكلاي مجلس جايشان در زندان است و تمام مهره هاي پشت پرده زنجاني تا بحال بدادگاه معرفي شده بودند ، تعجب از سخت جاني ملت است كه چگونه از بوي تعفن اين لجنزار اسلامي خفه نشده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: