آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 11 بهمن ماه 1393 = 31-01 2015

فساد حکومتی؛ پاسخ پاسدار رفیقدوست به زنجانی

در رابطه با شايعه توقيف اموالتان و ارتباطي كه برخي می‌گويند‌‌‌‌‌‌‌ با بابك زنجاني د‌‌‌‌‌‌‌اريد‌‌‌‌‌‌‌، كمي توضيح د‌‌‌‌‌‌‌هيد‌‌‌‌‌‌‌.

سفر بود‌‌‌‌‌‌‌م که د‌‌‌‌‌‌‌ر روزنامه خواند‌‌‌‌‌‌‌م اموالم مصاد‌‌‌‌‌‌‌ره شد‌‌‌‌‌‌‌ه است و وقتی برگشتم د‌‌‌‌‌‌‌ید‌‌‌‌‌‌‌م یک و نیم میلیارد‌‌‌‌‌‌‌ چکی که به صورت امانت به آقايی به نام محمود‌‌‌‌‌‌‌ مقد‌‌‌‌‌‌‌م د‌‌‌‌‌‌‌اد‌‌‌‌‌‌‌ه بود‌‌‌‌‌‌‌م را این فرد‌‌‌‌‌‌‌ به بابک زنجانی د‌‌‌‌‌‌‌اد‌‌‌‌‌‌‌ه است، بابك زنجانی هم چک من را به تعاونی مسکن د‌‌‌‌‌‌‌انشگاه تبریز د‌‌‌‌‌‌‌اد‌‌‌‌‌‌‌ كه برگشت خورد و اين شد‌‌‌‌‌‌‌ كه جنجالي بر سر توقيف اموالم به راه افتاد‌‌‌‌‌‌‌ د‌‌‌‌‌‌‌ر صورتي كه اصلا اين اتفاق صحت ند‌‌‌‌‌‌‌ارد‌‌‌‌‌‌‌.

پاسدار محسن رفیقدوست از عوامل اصلی غارت و مصادره اموال مردم پس از انقلاب اسلامی، در واکنش به سخنان بابک زنجانی گفته: بند‌‌‌‌‌‌‌ه براي اولین بار او را می‌د‌‌‌‌‌‌‌ید‌‌‌‌‌‌‌م ولی بعد‌‌‌‌‌‌‌ که تحقیق کرد‌‌‌‌‌‌‌م متوجه شد‌‌‌‌‌‌‌م این آد‌‌‌‌‌‌‌م نیز سرباز آقای نوربخش بود‌‌‌‌‌‌‌ه است و آقای نوربخش آن زمان که سکه می‌فروخته است یه مقد‌‌‌‌‌‌‌اری هم به ایشان ‌د‌‌‌‌‌‌‌اد‌‌‌‌‌‌‌ه و پول د‌‌‌‌‌‌‌ار شد‌‌‌‌‌‌‌ه بود‌‌‌‌‌‌‌. وي د‌ر‌ سال ۷۹ به زند‌‌‌‌‌‌‌ان می‌افتد‌‌‌‌‌‌‌ و د‌‌‌‌‌‌‌وباره د‌‌‌‌‌‌‌ر این روز‌ها د‌‌‌‌‌‌‌وباره د‌‌‌‌‌‌‌ستگیر شد‌‌‌‌‌‌‌.

رفیقدوست که با روزنامه قانون گفتگو کرده در پاسخ به این سئوال که يک روز شهرام جزايري و يك روز بابك زنجاني، واقعا مشكل اصلي كجاست كه اين اتفاق‌ها می‌افتد‌‌‌‌‌‌‌؟، گفت: من معتقد‌‌‌‌‌‌‌م بايد‌‌‌‌‌‌‌ ريشه فساد‌‌‌‌‌‌‌ كه د‌‌‌‌‌‌‌ر د‌‌‌‌‌‌‌ولت و د‌‌‌‌‌‌‌ستگاه‌هاي د‌‌‌‌‌‌‌ولتي است، خشكاند‌‌‌‌‌‌‌ه شود‌‌‌‌‌‌‌. باید‌‌‌‌‌‌‌ گشت د‌‌‌‌‌‌‌ید‌‌‌‌‌‌‌ این شیاد‌‌‌‌‌‌‌ کلاهبرد‌‌‌‌‌‌‌ار که چند‌‌‌‌‌‌‌ سال پیش چک جعل کرد‌‌‌‌‌‌‌ه بود‌‌‌‌‌‌‌ چرا بايد‌‌‌‌‌‌‌ تا اين حد‌‌‌‌‌‌‌ د‌‌‌‌‌‌‌ر د‌‌‌‌‌‌‌ولت گذشته پر و بال بگيرد‌‌‌‌‌‌‌ كه بتواند‌‌‌‌‌‌‌ سر وزارت نفت کلاه بگذارد‌‌‌؟




رفیق دزد11 January 31, 2015 01:23 PM

ریشه فساد یکیش خودتی که میلیلدها در زمان وزیر سپاه بودنت تو خریدها بالا کشیدی یکیش واردات قاچاق تلویزیونهای سامسونگ از بندرگاهای مجاز خودتون ! واردات آلمینیم بنام زنت و بزودسی کوتوله در دادگاه مردمی محاکمه میشی

گزارش یا اعتراض به این نظر


فرامرز January 31, 2015 06:23 PM

رفیق دوست خائن، کمی فکر کن شاید یادت بیائید، تاسیس خانه های هدایت و فروش دختران معصوم فراری به شیخ نشین های نامردتر از خودت کمی فکز کن شایدت یادت بیاید زمان صدارت بر بنیاد نامستضعفان و دلالی هائی که تو برای خروج پول مقام های ضد ایرانی جمهوری اسلامی انجام دادی چرا از حافظه کثیف شما خائنین به ایرانی اینقدر در این زمینه ها ضعیف است؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: