آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 11 بهمن ماه 1393 = 31-01 2015

مقابله با حیله گری دشمن باید با پیروی از "آقا" باشد

مسوول فرهنگی جامعه بسیج زنان کشور گفت: مقابله با حیله گری ها و تهاجم فرهنگی دشمن باید با بصیرت، پیروی از رهبری و عزم ملی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معصومه حکیمیان روز شنبه در کنگره شهیده فوزیه شیردل که در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، افزود: قریب به 200 سال است که استکبار جهانی به نام حقوق بشر، حقوق ملت ها را زیر پا می گذارد و به نام دفاع از حقوق زنان، حقوق بانوان را لگدمال می کند.

وی با بیان این که درعصر جدید پروژه عظیم عفاف زدایی رقم خورده است، اضافه کرد: دشمن با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و بهره گیری از دلارهایی که از محرومان به جیب زده است، این پروژه عظیم را شروع کرده و حدود یک قرن است که آن را دنبال می کند.

حکیمیان، جنگ نرم را ابزار بسیار مهم دشمن برای ریشه کن کردن اصول اساسی اسلام دانست و گفت: در خطر انداختن سلامت جسم، روح و اخلاق جوانان کشور سیاست دشمن است تا بدین ترتیب جوانان را از اسلام و ارزش های آن دور نگه دارد تا بر آن ها سیطره یابد.

وی با بیان این که عفت ندای فطرت و شرافت و انسانیت مهمترین مقوله زندگی بشر است، اظهار داشت: امروز باید با در نظر گرفتن شعار سال رهبری که شعاری هوشمندانه و با بصیرت است، در مقابل دشمن و زیر پا گذاشتن عفت و شرافت انسانی ایستاد.

حکیمیان افزود: وقتی امسال رهبری را سال جهاد فرهنگی بیان کردند در واقع ندای 'هل من ناصرینصرونی' را سر دادند و به مردم و مسوولان برای حل کردن مشکلات فرهنگی کشور تاکید کردند.

وی با تاکید بر این که با عزم ملی باید اوضاع فرهنگی کشور را سروسامان داد، گفت: اگر جهاد فرهنگی را جدی نگیریم، دشمنان همچنان و هرآنچه در توان دارند برای تهاجم فرهنگی درکشور ما به کار می گیرند تا در جنگ فرهنگی به پیروزی برسند.

شیردل در سال 1338 در کرمانشاه و در خانواده ای متدین و مومن به دنیا آمد و در بیست و پنجم مرداد 1358 در جریان حمله گروهک ضد انقلاب دموکرات به بهداری پاوه و محاصره بهداری و در حالی که مشغول کمک به یاران شهید چمران در راهنمایی بالگرد برای فرود در بهداری پاوه بود، مورد اصابت گلوله دموکرات ها قرار گرفت و پس از گذشت 16 ساعت و خونریزی فراوان به درجه رفیع شهادت نائل گشت و در گلزار شهدای باغ فردوس کرمانشاه آرام گرفت.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: