آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 11 بهمن ماه 1393 = 31-01 2015

پرونده رحیمی؛ متهم اصلی خامنه ای است

بهارنیوز: قائم مقام دبیر کل سازمان عدالت و آزادی ایران با اشاره به صدور حکم محکومیت محمدرضا رحیمی گفت: این مفاسد و جرایم تنها بخش کوچکی از تخلفات «پاکدست ترین دولت تاریخ» است دولت احمدی‌نژاد دولت اصولگرایان بود و آقایان مدعی “بصیرت” نمي‌توانند با متهم کردن دیگران شانه خود را از زیر بار مسئولیت خالی کنند و همه آنان که از در این سالها بی چون و چرا از دولت احمدی‌نژاد حمایت کردند باید به تاریخ پاسخگو باشند.

به گزارش امید به نقل از بوی باران، بهراد بهشتی با انتقاد از نحوه رسیدگی به این پرونده افزود: بسیاری از این مفاسد در زمان دولت احمدی‌نژاد مشخص بود و اصلاح طلبان و دلسوزان بارها نسبت به آن هشدار داده بودند اما متاسفانه اصلاح طلبان به “بی بصیرتی” متهم شدند و قوه قضائیه هم با به تاخیر انداختن محاکمه متخلفان باعث شد که فاسدان و مفسدان چند سال بر مقدرات این کشور مسلط باشند و آزادانه بتوانند با سوء استفاده از مناصب دولتی شبکه گسترده ای از فساد و تباهی سازمان دهند.

وی با انتقاد از اقدام هیات رئسه مجلس در جلوگیری از افشای نام نمایندگانی که از رحیمی پول گرفته اند گفت: رحیمی در نامه خود به احمدی‌نژاد به صراحت اقرار کرده است که به ۱۷۰ نماینده مجلس پول و رشوه داده است و این حق مسلم مردم است که نمایندگانی را که از او پول گرفته اند، بشناسند. بهشتی ادامه داد: دخالت دولت و قوه مجریه در تشکیل مجلس و خریدن اکثریت کرسی‌هاي آن به هیچ وجه قابل قبول نیست و در هرکجای دنیا چنین اتفاقی رخ دهد با واکنش کوبنده مردم مواجه خواهد شد. مردم بهتر است بهوش باشند و ببینند چه کسانی و با چه شیوه‌هاي غیر شرعی و غیر قانونی و غیراخلاقی از آنان رای گرفته اند و به مجلس راه یافته اند.

وی با اشاره به ابهام در نحوه بررسی صلاحیتهای نامزدان نمایندگی توسط شورای نگهبان گفت: در حالی که بخش زیادی از نامزدهای اصلاح طلب صرفاً به دلایل واهی و جناحی رد صلاحیت مي‌شوند، شورای نگهبان و دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی که صلاحیت این افراد را تایید کرده اند باید پاسخگو باشند. این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: مجلسی که با رشوه و پول کثیف شکل گرفته باشد نمي‌تواند عصاره فضایل ملت باشد.

بهشتی همچنین با اشاره به در آمد افسانه ای نفت در دوران احمدی‌نژاد گفت: این در آمد سرشار مي‌توانست با مدیریت صحیح در راه رفاه و بهروزی این ملت مظلوم هزینه شود اما امروز از آن همه ثروت تنها حسرت آن برای ملت برجای مانده است و سرنوشت میلیاردها دلاراز این پولها معلوم نیست و سرمایه ملت با نام “پاکدست ترین دولت تاریخ” به نحو بی سابقه ای توسط عده ای عوام فریب به تاراج رفته است.

وی همچنین افزود: از نظر برخی افراد بزرگترین مشکل احمدی‌نژاد خانه نشینی ۱۱ روزه اوست اما از نظر اصلاح طلبان مشکل اصلی احمدی‌نژاد ناکارآمدی، سوء مدیریت، قانون شکنی، برباد دادن منافع ملی و مسلط کردن جمعی از مدیران فاسد بر سرنوشت مردم این مملکت و به غارت بردن منابع ارزشمند آن است و مردم منتطرند روزی احمدی‌نژاد در دادگاهی مبتنی بر موازین حق و عدل به شکل علنی محاکمه و مجازات شود.

این فعال اصلاح طلب با اشاره به حمایت اصولگرایان از دولت احمدی‌نژاد افزود: دولت احمدی‌نژاد دولت اصولگرایان بود و آقایان مدعی “بصیرت” نمي‌توانند با متهم کردن دیگران شانه خود را از زیر بار مسئولیت خالی کنند و همه آنان که از در این سالها بی چون و چرا از دولت احمدی‌نژاد حمایت کردند باید تاریخ پاسخگو باشند.



behnam January 31, 2015 12:48 PM

حالا شما این فهمیدید؟
سال ۱۳۸۸ مردم آرام ریختند در خیبان و با زبان بی زبانی گفتند این انتر نژاد هیچی حالیش نیست و اون رهبر بی همه چیزیتون اومد ازش طرفداری کرد و کلی جون به خاک خون کشید
خدار شکر که حالا هم معلوم شده دزد مال بیت مال خور از اب در اومد!
البته برای اینکه اسم رهبرتون نیاد میاند نوچه های کوچکتر میگیرند اگر بخواهند انتر نژاد محاکمه کنند اسم علی گدا هم میاد وسط بعد همون میشه که مردم در سال ۸۸ گفتند
تف به شرف نداشت علی گدا که سال ۸۸ جوان ها را کشتی با ضحاک هیچ فرقی نمیکنی

گزارش یا اعتراض به این نظر


البرز January 31, 2015 07:15 PM

در جمهوري كثيف اسلامي اصولگرا،إصلاح طلب،جبه پايداري وغيره با هم هيچ فرقي ندارندو همه شان سرته يك كرباسند، در زيره عباى اخوندهاي قاتل مفتخور به سركردگي خامنه اى جنايتكار و مجتبى متجاوز جمع شده اند، روزى نه چندان دور شاهد اىن خواهيم بود كه مافياي اخوندي و باجگيرانشان سپاه،بسيج،لباس شخصها و بقيه ارازل و اوباش جمهوري خونخوار اخوندي توسط مردم زجركشىده كشورمان پاين كشيده خواهند شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: