آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 12 بهمن ماه 1393 = 01-02 2015

واکنش هراس آلود به طرح موضوع «رفع حصر»

رادیو فرانسه: سایت اینترنتی سحام نیوز نزدیک به مهدی کروبی از طرح موضوع حصر خانگی میرحسین موسوی و مهدی کروبی، برای اولین بار از سوی حسن روحانی در جلسه شورای عالی امنیت ملی خبر داده و نوشته که طرح این موضوع تذکر سردار جعفری، فرمانده سپاه پاسداران را در پی داشت.

همچنین این سایت اضافه کرده که سخنان اخیر احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، علیه کسانی که خواهان پایان حصر خانگی این دو نامزد معترض به انتخابات سال ٨٨ هستند، در واکنش به موضع‌گیری حسن روحانی در جلسه شورای عالی امنیت ملی بوده است.


رسانه‌ها در دام فضاسازی‌های مشکوک قرار نگیرند

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد دبیرخانه این شورای تنها مرجع منتشر کننده مصوبات این شورا است.

به گزارش ایلنا به نقل از دبیر خانه شورای عالی امنیت ملی، سخنگوی این شورای انتشار برخی گزارشهای غیر واقعی از سوی رسانه های وابسته به بیگانگان در خصوص موضوعات مطرح شده در جلسات شورای عالی امنیت ملی را بی پایه و غیر واقعی خواند.

کیوان خسروی با تاکید بر محرمانه بودن دستور جلسات این شورا افزود: تنها مرجع منتشرکننده مصوبات و تصمیمات شورای عالی امنیت ملی، دبیرخانه شوراست که بر اساس ضرورت در این خصوص اطلاع رسانی خواهد کرد.

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی با اشاره به ضرورت تاثیر نپذیرفتن رسانه های داخلی از برخی فضاسازیهای هدفمند مراکز خبری مشکوک افزود: انتشار اخبار مجعول و بی اساس از این دست صرفاً با هدف ایجاد التهاب و اختلاف در فضای سیاسی جامعه و انحراف افکار عمومی از اولویت های اصلی کشور انجام می شود.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: