آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 5 اسفند ماه 1393 = 24-02 2015

بازداشت چند طلبه منتقد ولی فقیه در شهر قم

خبرگزاری هرانا – تجمع چند صد نفره طلاب حوزه علمیه قم در اعتراض به ادامه بازداشت آیت الله نکونام صبح امروز به دستگیری ۵ نفر از شاگردان این مرجع تقلید انجامید.

به گزارش هرانا به نقل از روزآنلاین مامورین امنیتی با حضور در منازل ایرج علی محمدی،جلیل عباسی،یوسفعلی رضایی، موسی علیزاده و علیرضا جهانشاهی از روحانیون شرکت کننده در تجمعات اعتراضی،ضمن بازداشت آنها را به مکان نامعلومی منتقل کرده اند.

یکی از شاگردان آیت الله نکونام می گوید: در روزهای گذشته بالغ بر سیصد نفر از شاگردان آقای نکونام در مدرسه فیضیه گرد هم آمده بودند و در تجمعاتی آرام خواستار مشخص شدن وضعیت این مرجع تقلید شدند.

وی با بیان اینکه امروز دوشنبه تجمعی برگزار نشد افزود: با وجود وعده مسئولین حوزوی و دادگاه ویژه روحانیت مبنی بر اطلاع رسانی درباره شرایط نگهداری آیت الله نکونام، نه تنها این امر محقق نشد بلکه ۵نفر از شرکت کنندگان در تجمعات ، صبح امروز در منازل خود دستگیر شدند.



ghasem February 24, 2015 01:05 PM

طلبه هائی هم که یک جو غیرت دارند دستگیر میشوند تمام این بی عدالتی هم زیر سر دزد بزرگ خامنه ای است اینها طرفدار عدالت هستند والی نمیدانند که با چه حکومت ظالمی سروکار دارند اینها ۳۶ سال سکوت کردن که این خود دال بر مزدوری اینها دارد حالا که میبینند منافع خودشان در خطر است صدایشان در آمده ولی نمیدانند که خیلی دیر شده دیگر علی بابا و دزدها در این مملکت حسابی جا خوش کردن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: