آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 5 اسفند ماه 1393 = 24-02 2015

تازه ترین اظهارات رفسنجانی علیه خامنه ای

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حاشیه دیدار با تشکل‌های دانشجویی 5 استان دانشگاه آزاد به بیان ناگفته‌هایی از انتقادات خود در جلسه هیأت رئیسه خبرگان رهبری در زمان دولت گذشته پرداخت.

به گزارش نامه نیوز، آیت الله هاشمی در سخنانش که در سایت دفتر ایشان منتشر شده، گفت: دولت روحانی در مقابل اقیانوسی از خرابی هاست. با خزانه خالی و توپخانه‌ای پر در روبه‌رویش از تندروها. از صدا و سیما گرفته تا ده‌ها تریبون ریز و درشت دیگر. همه جمع شده‌اند که انتقام رأی مردم را از دولت منتخب بگیرند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در ادامه سخنانش اتاقی را در انتهای سالن به میهمانان نشان می‌دهد و می گوید: همین جا، به آقایان گفتم که چرا تمام کارهای این دولت (احمدی نژاد) را تأیید می‌کنید؟ فردا جواب مردم و خدا را چه می‌دهید؟




Dariush February 24, 2015 01:22 PM

آخوند بی‌ ریش با صدها میلیارد دلار دزدی و لب گور تازه به یاد "پاسخ خدا و مردم" افتاده! البته این عذاب وجدان نیست، ترس از کار نامه سراسر آغشته به خون زندگی‌ ننگین خودش و وحشت از اینکه، وای اگر از پس امروز بود فردایی و روز پاسخگویی در مقابل خدا حقیقت داشته باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Azad February 24, 2015 09:03 PM

این آیت الشیطان خلاف زاده تاریخ و کارگردان پشت صحنه حاکمیت قرن بیستم اسلام جنایت و غارت و تجاوز و وطن فروشی و نوچه پشت پرده امریکا و انگلیس ساکن ایرانزمین , شرایط بحرانی انفجار جامعه ایران را بخوبی درک کرده است ! ترس این خلاف زاده نه بخاطر ملت و کشور است , بلکه بخاطر گرفتار شد ن به دست انتقام تاریخی ملت ایران از تازی نژادن و تازی پرستان و تازی گرایان جنایتکار و غارت گر و تجاوزگر میباشد ! نابدی ابدی بر اسلام آخوندی شیعه رافضی دست ساز انگلیس در ایرانزمین ,

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: