آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 5 اسفند ماه 1393 = 24-02 2015

سخنرانی سرکرده پاسداران در مجلس خبرگان

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پس از سخنرانی افتتاحیه بحث انتخابات هیأت رئیسه در دستور کار اول خبرگان قرار دارد گفت: این انتخابات امر ویژه‌ای نیست و ارتباطی با رحلت آیت الله مهدوی کنی ندارد.

به گزارش مهر، آیت‌الله محسن حیدری، نماینده اهواز در مجلس خبرگان رهبری از سخنرانی «محمدجواد ظریف و سرلشگر جعفری» در هفدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان خبر داد و گفت: کمیسیون سیاسی و اجتماعی خبرگان برای مدعوین و سخنرانان اجلاسیه‌ها پیشنهاداتی را به هیات رئیسه ارائه می‌دهد و که طبق روال هم هیات رئیسه این پیشنهادات را می‌پذیرد.

او گفت: البته هیات رئیسه خبرگان امکان دارد علاوه بر پبشنهادات کمیسیون سیاسی و اجتماعی، مواردی را بطور جداگانه به تصویب برساند.

آیت الله حیدری با بیان اینکه دعوت از سخنرانان اجلاسیه به تناسب شرایط زمانی و مسائل روز صورت می‌گیرد گفت: امروز به دلیل اینکه بحث مذاکرات هسته‌ای از مباحث روز کشور می‌شود، از وزیر امور خارجه برای حضور و سخنرانی در این زمینه در اجلاسیه هفدهم دعوت بعمل آوردیم.

نماینده اهواز در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور و سخنرانی سرلشگر جعفری در اجلاسیه پیش رو گفت: با توجه به مسائل منطقه ای و شرایط کشورهای محور مقاومت و همچنین مسائل نظامی این پیشنهاد مطرح شد که یک شخصیت نظامی به خبرگان گزارش دهد که به همین منظور از فرمانده کل سپاه پاسداران دعوت شد.

او به بیان اینکه در هفدهمین اجلاسیه خبرگان رهبری پس از سخنرانی افتتاحیه بحث انتخابات هیأت رئیسه در دستور کار اول خبرگان است گفت: این انتخابات یک امر غیرعادی و ویژه ای نیست و ارتباطی با رحلت آیت الله مهدوی کنی ندارد چراکه مطابق آیین نامه مجلس خبرگان باید هر دو سال یکبار انتخابات هیات رئیسه برگزار شود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: