آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 5 اسفند ماه 1393 = 24-02 2015

بساط فرقه شیرازی‌ها باید از قم برچیده شود

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه بساط فرقه شیرازی‌ها باید از قم برچیده شود، گفت: فرقه شیرازی‌ همانند سازمان مجاهدین خلق تشکیلاتی است، اصلا سازمان روحانیتی و مرجعیتی نیست، بلکه تشکیلاتی است.

صراط نیوز: آیت‌الله محسن اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی شب گذشته در نشست «بررسی و شناخت جریان‌های افراطی شیعه و سنی» که در مدرسه علمیه مهدی موعود قم برگزار شد، به افشاگری بخشی از پشت پرده فعالیت‌های تفرقه برانگیز فرقه شیرازی‌ها پرداخت.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بخشی از سخنان خود با اشاره به تلاش فرقه شیرازی‌ها برای ترویج قمه زنی در جهان اظهار داشت: می‌گویند شما به این انقلابی‌ها نگاه نکنید، اینها که شیعه نیستند، اگر تو شیعه حسینی هستی باید قمه بزنی، چه چیزی است که تنها سینه می‌زنی و گریه می‌کنی؟ شیعه باید خون بدهد، حتی خودت که قمه می‌زنی باید کودک شیرخوار را بیاوری و قمه بزنی، همسر خود را باید به قمه زنی تشویق کنی.

وی افزود: می‌گویند وقتی هم قمه می‌زنی باید در لندن بزنی که همه افراد دنیا ببینند، بنده وقتی در آنجا بودم می‌گفتند که سخنران حسینیه شیرازی‌ها در شب عاشورا بالای منبر رفته و گفته است «مردم مژده بدهید، امروز یک مسیحی انگلیسی مسلمان و شیعه شده است و همین امروز گفته است که می‌خواهد با شما قمه بزند»، بنده گفتم این حتما عنصر جاسوسی mi6 انگلیس است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: