آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 6 اسفند ماه 1393 = 25-02 2015

تیراندازی به خودروی یک درویش گنابادی

صالح مرادی از دراویش شیراز بازداشت شد

ساعتی پیش خودروی شخصی یک درویش گنابادی در کوار مورد اصابت چندین گلوله قرار گرفت.

به گزارش مجذبان نور، ساعتی پیش مامورین امنیتی و یگان ویژه به سمت خودروی شخصی کاظم دهقان از دراویش گنابادی ساکن کوار که به تازگی حکم تبعید مادام العمر وی تائید شده بود، چندین گلوله شلیک کردند. هم اکنون از این درویش گنابادی که در هنگام حمله یگان ویژه در نزدیکی خودروی خود بوده خبری در دست نیست.

حمله مامورین که احتمالا به قصد بازداشت آقای دهقان بوده در حالی صورت گرفته که وکیل این درویش گنابادی تا مشخص شدن نتیجه اعاده دادرسی خواستار توقف اجرای حکم شده بود.


صالح مرادی در شیراز بازداشت شد

صالح مرادی از فعالان حقوق دراویش گنابادی ساعتی پیش توسط عده‌ای مامور لباس شخصی بازداشت شد.

به گزارش مجذوبان نور، ساعتی پیش شش مامور لباس شخصی با ورود به منزل شخصی صالح الدین مرادی در شیراز این درویش گنابادی را بدون ارائه حکم قضایی، بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

به گفته خانواده این درویش گنابادی این افراد علت بازداشت را اجرای حکم کوار عنوان کردند اما حاضر نشدند هیچ حکم قضایی در این رابطه به آن‌ها نشان دهند.

پیش‌تر دادگاه عمومی کوار صالح الدین مرادی را به دو سال تبعید و ۳۰ ضربه شلاق محکوم کرده بود.

صالح مرادی از فعالان حقوق دراویش است که در سال ۹۰ در جریان غائله آفرینی افراطیون مذهبی در کوار بازداشت و قریب به دو سال را در زندان سپری کرد. وی علاوه بر دادگاه عمومی کوار پرونده مفتوح دیگری نیز در دادگاه انقلاب شیراز دارد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: