آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 7 اسفند ماه 1393 = 26-02 2015

داعش؛ بازداشت سه مظنون دیگر در نیویورک

ایرنا- مسئولین اداره اف بی آی آمریکا اعلام کردند که سه شنبه سه جوان دیگر مقیم آمریکا را که به گفته آنها قصد سفر به سوریه و پیوستن به گروه داعش را داشتند بازداشت کرده اند.

معاون سرپرست اداره اف بی آی به خبرنگاران گفت که مامورین این اداره اواخر شب گذشته به وقت محلی سه جوان مقیم آمریکا به نام های عبدالرسول حسنوویچ جورابف ،آخرور سید اخمت اف و ابرور حبیب اف را در منطقه بروکلین نیویورک به اتهام قصد همکاری با گروه تروریستی داعش بازداشت کرده اند.

به گفته رودریگز یکی از این سه متهم از اهالی قزاقستان ودونفر دیگر از شهروندان سابق کشور ازبکستان هستند که هر سه آن ها قرار است روز چهارشنبه با اتهاماتی از قبیل توطئه علیه منافع آمریکا وحمایت مادی از نیروهای تروریستی داعش محاکمه شوند.

دیه گو درمورد دلیل بازداشت متهمین با اشاره به این که نیروهای امنیت آمریکا از دسامبر سال گذشته تاکنون آن ها را زیرنظر داشته اند گفت که هر سه متهم قصد داشته اند ابتدا به منظور گم کردن رد خود به ترکیه و از آن جا برای پیوستن به گروه داعش به سوریه سفر کنند.

وی افزود که بر اساس مدارک به دست آمده این متهمین در صورت عدم موفقیت در سفر به سوریه وملحق شدن به گروه داعش قصد اقدامات تروریستی درداخل خاک آمریکا واز جمله کشتن مامورین اف بی آی را داشتند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: