آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 7 اسفند ماه 1393 = 26-02 2015

واکنش تند سناتور آمریکايی به مانور دریايی پاسداران

به گزارش فارس، سخنگوی ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا پس از بازتاب گسترده رزمایش سپاه در تنگه هرمز در رسانه‌های غربی گفت: «به توانایی نیروهای دریایی خودمان برای دفاع از خودشان اطمینان دارم.»

رزمایش سپاه پاسداران روز چهارشنبه با رمز یا محمد رسول الله آغاز شد. در نخستین مرحله از رزمایش ۱۷ موشک کروز و بالستیک از شناورها، بالگردها و سامانه‌های ساحلی نیروی دریایی سپاه به ماکت ناو هواپیمابر آمریکايی شلیک شد.


واکنش تند سناتور آمریکايی

یک سناتور ارشد آمریکایی ضمن اشاره به اقدام سپاه پاسداران در مانور نظامی اخیر در انهدام ماکت یک فروند ناو هواپیمابر آمریکایی و خدمه آن، گفت: آمریکا نباید امتیازات هسته‌ای به رژیم ایران پیشنهاد دهد.

به گزارش تسنیم، مارک کرک سناتور آمریکایی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در حالی که رژیم ایران یک حمله نظامی را برای از بین بردن ناو هواپیمابر آمریکایی و 5 هزار خدمه آن انجام می دهد، دولت آمریکا باید از ارائه امتیازات خطرناک هسته‌ای در مذاکرات با این رژیم خودداری کند.

ین سناتور ارشد آمریکايی در ادامه گفت: ما هرگز نباید فراموش کنیم که رژیم ایران که با حزب الله و سایر گروه‌های نیابتی همکاری می‌کند، تعداد بیشتری از آمریکایی‌ها را در مقایسه با داعش کشته است.



پیشگو February 27, 2015 11:21 AM

امریکا با حضور اوباما از نظر سیاسی در جهان خیلی بد بازی کرد به دنبال ملا ها التماس کرد اگرنتواند جایگاه خود را نگهدارد جهان دست خوش جنگ میشود چین و روس جهان را آلوده میکنند و نسل بشر به خطر می افتد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: