آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 8 اسفند ماه 1393 = 27-02 2015

قالیباف: راه مذاکره از کربلا و قدس می‌گذرد

شهردار تهران گفت: باید در مذاکرات با فرهنگ دفاع مقدس عمل کنیم زیرا بدون مبارزه به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسیم.

فارس:محمد باقر قالیباف امشب در یادواره شهدای فاطمیون خیبر با محوریت شهیدان سردار ابوالفضل رفیعی و رمضانعلی عامل در مجتمع جامعه‌الحسین (ع) مشهد اظهار داشت: یادآوری خاطرات دفاع مقدس هم برای نسل جوان موثر است و هم برای خود ما که از نزدیک این واقعه عظیم را تجربه و ثبت کرده‌ایم.

وی افزود: مجموع اقدامات ما اگر منطبق با فرهنگ قرآن نباشد کار به جایی نخواهیم برد اما اگر منطبق با فرهنگ قرآن و اسلام ناب عمل کنیم هرچه قدر هم که متحمل سختی شویم آخر به سربلندی و عزت می‌رسیم.

شهردار تهران با اشاره به جمله‌ امام راحل مبنی بر اینکه راه قدس از کربلا می‌گذرد، عنوان کرد: در آن زمان برخی از افراد مخالف این حرف بودند اما امروز شاهد هستیم که راه اقتدار ایران از مسیر کربلا به قدس رسیده است و رزمندگان ما در مرز رژیم صهیونیستی با دشمن اصلی مبارزه می‌کنند.

قالیباف تاکید کرد: مذاکره بدون مبارزه یعنی ذلت، ما باید در مذاکرات مانند فرهنگ دفاع مقدس عمل کنیم و امیدمان به هیچکس جز خدا نباشد، واقعیت این است که برخی مشکلات اقتصادی امروز جامعه ما را اذیت می‌کند.



akbar February 27, 2015 11:46 AM

کربلا قدس
باب اینا دیگه تکراری شده
جاهای جدید پیدا کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


فرامرز February 27, 2015 12:55 PM

هر کی میگه نان و پنیر، تو مردیکه چماقدار سرت را یکجا بذار و بمیر ترا چه به این غلط ها همین سخنان را بنیانگذار این نظام فاسد مذهبی مرتبا نشخوار میکرد، اما عاقبت ناچار شد جام زهر را بنوشد و ریق رحمت را سر بکشد نکنه تو هم هوس کردی؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: