آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 9 اسفند ماه 1393 = 28-02 2015

این سطح از خفقان زمان شاه هم سابقه نداشت

دیگربان: علی مطهری اقدام قوه قضائیه در ممنوع‌التصویر کردن محمد خاتمی را اقدامی خلاف قانون و باعث افزایش «خفقان» در ایران دانسته و گفته این سطح از «خفقان» در دوران پهلوی هم سابقه نداشته است.

آقای مطهری گفته «دیگر کسی نمی‌تواند حرفی بزند. این سطح از خفقان در زمان شاه هم نبود. بگذارند هزینه کار آن‌ها بالا برود، اصلا بگذارند این‌ها ده تا نشریه را توقیف کنند.»

این اظهارات علی مطهری که روز شنبه (۹ اسفند) در جمع خبرنگاران ایراد شده از سوی بسیاری از خبرگزاری‌ها و سایت‌های داخل ایران به طور کامل سانسور شده است.

هفته گذشته غلامحسین محسنی اژه‌ای٬ سخنگوی قوه قضائیه به رسانه‌ها درباره انتشار سخنان و تصاویر محمد خاتمی هشدار داده و گفته بود با رسانه‌های «متخلف» برخورد خوهد شد.

«جماران» و «بهار‌نیوز» دو سایتی بودند که پس از هشدار محسنی اژه‌ای اقدام به انتشار تصاویری از خاتمی کردند که منجر به از دسترس خارج شدن این سایت‌ها به دستور یک مقام قضایی شد.

سایت «جماران» روز گذشته پس از دادن تعهد کتبی و حذف تصاویر و اخبار مربوط به محمد خاتمی دیگر در دسترس قرار گرفت.



omid February 28, 2015 04:22 PM

آقا مطهری IQ بالای دارند که فهمیدند این سطح از خفقان دوران شاه هم سابق نداشته جدا باید به حال مردم و سران با هوش و تحصیل کرده ایران گریست حاصل ۳۶ سال سکوت و همراهی با ملایان محصولی بهتر از مطهری ندارد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa February 28, 2015 11:22 PM

اقای مطهری هیچ چیز این رژیم قابل قیاس با شاه فقید نبود خواهشن دیکتاتوراخوندی دزد و جنایتکاروننگ را با ان دوران طلائی قیاس نکنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آرش March 1, 2015 11:01 AM

مطهری فرزند ناخلف همون کسی است که نطفه جمهوری اسلامی رو تو دل نامبارک خمینی گذاشت
ناجی نیست ، از قاتلان هست این آدم !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: